Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, kdy budeš opět rangeřit? Teď se mi zdá dobrý Bobby Brawn, a pak Rodrigo y Gabriela.

1 0
možnosti
Foto

Já rangeřím v sobotu (pokud mám čas). Musím se přiznat, že kromě klasiky mne už máloco nadchne, i když před pár lety tu byli Yes a loni celkem podařená napodobenina Abby ...

Jinak minulý týden, po uzávěrce blogu se mi v rybníčku podařilo vyfotit koupajícího se hada (obr C) :-)

https://www.inaturalist.org/observations/honza99

2 0
možnosti
Foto

Trávu tam máte krásně zelenou jako u nás, sníh bílý také tak, ale ten amfiteátr máte prostě krásnější. A čtvero ročních jako u protinožců;-)R^. Pěkný blogV

1 0
možnosti
Foto

ale oblohu máme modřejší :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný to tam máte za humny.:-);-)R^

1 0
možnosti
Foto

i před humny to docela ujde (když se zamete) :-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý fotoblog z míst, kam se člověk jen tak nepodívá

1 0
možnosti

Mám rád všeobecně přírodní amfiteátry (i kina), konzumace kultury je zde vždy s bonusem přírodního obklíčení krásou. Kdysi jsme jezdili na chmely s rozhlasovým Mikrofórem. Na jednom takovém letním výjezdu jsme objevili velkou lesní mýtinu se svažitým terénem, prohlásili jsme ji za amfiteátr, osvětlili za pomoci místních reflektory vyndanými z motorek, přivlekli symfonický orchestr a nechali ho před stovkami chmelařů, kteří ulehli do trávy, zahrát Bachovo Air. Nezapomenu. Díky za jako vždy precizní zmapování “terénu” toho amfíku amerického, vč. historie.

2 0
možnosti
Foto

To je krásná příhoda. Dobrý nápad a ochotná srdce dělají zázraky. My jsme za studentských let jezdili po chmelech s amatérským divadlem (kulisy z krepáku jsme natáhli kde to šlo) a taky jsme si užili spoustu srandy. :-)

2 0
možnosti
Foto

J71a34n85a 93M47a34j44o56v40á

23. 5. 2019 10:58

To jsi nám udělal hezkou procházku očima se zadkem na židli...a díky za závěrečné čtvero :-), to mne i pobavilo.

P.S. Běžně tě tam předjíždějí srnky?

2 0
možnosti
Foto

Mně už předjíždějí i želvy. Jsem nějak z formy. :-)

1 0
možnosti

Asi se připojím k biomapování vaší planety.-)

1 0
možnosti
Foto

Přidej se, je to zajímavý pokus dát na jednu kupu amatérské fotky flory a fauny ze všech koutů planety (a současně tak ukázat, kde co žije). Takový Facebook pro milovníky přírody. :-)

1 0
možnosti

To je moc pěkný, zajímavý blog, Honzo!

Díky moc za tu možnost se seznámit s tak pěkným areálem.

(jen mě trochu znervóznily :-) ty "dodací" lhůty různých náprav. Holt to bude tím jiným krajem...to tady tedy nemáme - viz stadión, že?)

1 0
možnosti

p.s. ještě jsem koukla na ten repertoár (u vstupenek). Ten je, zdá se, velmi rozmanitý, takže si každý vybere).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS