Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

je až s podivem, jak jsou si dcera s matkou podobné. včetně hlasu

1 0
možnosti
Foto

Inu, jablko nepadne daleko od stromu.

Nebo - jak se říká v branži: mikrofon nepadne daleko od stojanu. :-)

0 0
možnosti

Judy Garland jsem neznal. Tuto verzi pisnicky samozrejme ano a diky tobe mi zprijemnila i dnesni ranni kavu na balkone. Pokracoval jsem pak v poslechu nabizenymi skladbami - Louis Armstrong - What a wonderful world ... Simon a Garfunkel - The Boxer ... ...

Dik za hezke rano!

2 0
možnosti
Foto

Tak to si jdu pustit "Pásla koně na balkoně" :-)

2 0
možnosti

I51v30a 78M10a74r79k81o69v36á

22. 6. 2019 21:02

To je náhodička. Ráno jsem četla v Týdeníku Rozhlas rozhovor se Simonou Stašovou, kde zmiňuje divadelní představení Drobečky z perníku - hraje tam postavu inspirovanou osudy Judy Garland. A teď čtu o té dámě znova tady:-) Děkuji za vzpomínku na ni.R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je opravdu náhodička. :-)

Ale jsem rád, že jste tu inscenaci zmínila. Zapomněl jsem dodat, že dcera JG, Liza Minnelli, se také stala slavnou zpěvačkou.

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsané, přečetla jsem jedním dechem R^ (nevím proč, jsem si vzpomněla, jak jsem jako malá holka v 17h v neděli usedala před Tv - filmy pro pamětníky...)

1 0
možnosti
Foto

Já si tipnu: ta ukázka je černobílá :-)

1 0
možnosti
Foto

Takový bloček levoboček :-)

0 0
možnosti

Honzo, díky moc za hezký, vzpomínkový blog.

Někdo má tu životní dráhu tedy fest zamotanou.

1 0
možnosti
Foto

Inu, na výsluní je někdy horko... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS