Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zjednodušená cesta ke čtvrté dimenzi údajně vede přes pravidelné mnohostěny zvané platónská tělesa a hyperkrychli. Pokud snad zjistíte, že vás ani tato cesta k cíli nedovede, nezou­fejte, nejste v tom sami. Neboť existenci čtvrté prostorové dimenze sice můžeme pochopit, ale sáhnout si na ni nemůžeme. Ba ani vidět či slyšet v přístrojích ji zatím nelze, neboť žádný z vědec­kých týmů ji dosud zpřístupnit našim smyslům nedokázal. Ale jak se i na tomto videu s názornými ukázkami říká, každý vědecký průlom potřeboval čas:

https://www.youtube.com/watch?v=LOUdiKr46Ew

1 0
možnosti
Foto

jo, ta platónská tělesa ve 4D existují, ale musím se přiznat, že si je představit moc nedokážu, takže to raději smolím přes tu algebru :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Regular_4-polytope

0 0
možnosti

Lukáš je šikovný kluk R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, ve 2D nemá konkurenci :-)

0 0
možnosti
Foto

No, tohle byla jen taková technická vložka, ale příště bude výlet do říše divů..:-)

1 0
možnosti
Foto

Funguje ten adaptér i na zablokovaném krku? Páč mi to hlava nějak nebere...

1 0
možnosti
Foto

Zablokovaný krk se odblokuje stejně jako ucpaný kuchyňský vývod. Tekutým šťouchákem. Doporučuji nějakou Single Malt Scotch Whiskey, například Glenfiddich. :-)

1 0
možnosti
Foto

šmarja....tolik déček...já mám 2Z a je to tak akorát;-)

1 0
možnosti
Foto

já ani jedno... budu se muset pustit do akce Z :-)

0 0
možnosti

Slza bohyne se mi libi. Je srozumitelna. Je nezna. Je ticha. A staci jen bohyni gentlemansky nabidnout kapesnik.

Jinak s déčky je to podobne, jako s éčky. Prilis mnoho déček nas muze i zabit. Proto si myslim, ze tri déčka uplne staci. A kdyby to bylo prece jen malo, muzeme si pomoci péčkem.

1 0
možnosti

A co céčka? Tys nesbíral?:-)))

1 0
možnosti

Prosím udělat čárku za účast.

S Lukášem jsem ve shodě - taky nemám šajna:-)))

Smile - zajímavá verze.

1 0
možnosti
Foto

Připisuji čárku na tácek. :-)

1 0
možnosti
Foto

Mám rád vaše texty a líbí se mi způsob vaší prezentace.

Protože však jsem jeden z těch, kdo je bytostně a trvale uzavřen do 3D prostoru, tak mě mrzí, že není možné proniknout do 3+D prostoru tak snadno, jako jde vytvářet vícedimenzionální výpočty.

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk. Já bych se prošel ve 4D lese až bych brečel. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS