Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

milý Janíčku, každopádně lepší, než ohňostroj. ale potmě na samotě na Vysočině je nejlíp. užij si Vánoce a přilehlé svátky a ať tě mají lidi kolem Tebe rádi, zdraví ať se ještě upevní a bohové dle tvého výběru na Tě shlížejí milostivým okem minimálně celý příští rok.

1 0
možnosti
Foto

všude dobře, potmě nejlépe.. tož hezké svátky i nějaké to přilehnutí do nového roku vinšuju i tobě :-)

0 0
možnosti
JP

Zdá se, že základní měrnou jednotkou vánoc je kýč. Ten, ač mi všude možně vadí, stejně jako patos, o vánocích ne. Jezuskote, ty pasoucí se srnečci a kolouškové! A tady želvička, husička, kachnička, rybka hupky hupky mrsknout se z vody ven, a těch stromečků svítících až do nebíčka, děti! Hájemství Blogu milé. Slunozvrat. Lajt dva tři, šou dva tři.

Honzo, na co o vánocích a v novém roce sáhneš, ať ve světýlko hřejivé se ti obrátí. Snídej Jitřenku, obědvej Slunce, večeř Večernici. A v noci upíjej tmu, je jí na světě moc.

1 0
možnosti
Foto

Jo, kýč čeká za každým rohem. Asi před měsícem jsem si na louce sousedící s parkem sednul na lavičku a než bys řekl lumpacivagabundus, na louku se vneslo patero srnek. Kdybych měl výtvarný talent, tak to snad namaluju... :-)

Tož hezké svátky a na co v novém roce sáhneš, ať se promění v to, co chceš (původně jsem chtěl napsat "ať se promění ve zlato", ale to jsem popřál loni panu Midasovi a od té doby se mnou nemluví).

0 0
možnosti
Foto

Krásný Disneyland tam máteR^. I v Praze máme Disneyland, na Václavském náměstí jsou po obou stranách nasvícené tam rostoucí stromy, hrají postupně asi šesti barvami, vždy jsem si myslela, že Praha je jen zlatá... Honzo, přeju Ti krásné Vánoce ať v ČR nebo US...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, mně se ty nasvícené stromy stejně líbí víc než všechna pozlátka světa.

Krásné vánoce i tobě. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je zajímavá podívaná. Naštěstí tam nejsem, protože jinak by mě rodina viděla až v lednu. To by mi ten foťák snad vrostl do ruky. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo, hotová pastička na fotografy. Nejlepší na tom bylo, že díky zanedbatelné svítivosti návštěvníků vůbec nejsou vidět ty proudící davy... :-)

0 0
možnosti
Foto

přeju bezva prosvětlené a barevné Vánoce :-)

1 0
možnosti
Foto

hezké vánoce i tobě a těším se na další reportáže z naší malebné kotliny :-)

0 0
možnosti
Foto

J31a41n68a 11M15a79j32o85v52á

20. 12. 2019 5:03

A to je mi Krása, co mi propadla do bezesné noci..

Měj fajn Vánoce, Honzo.

P. S. Svítící kytky a stromy... Až se mi vybavila planeta Pandora. Opravdu bydlíš jen za oceánem?

..

1 0
možnosti
Foto

Fajn vánoce i tobě.

Na svatého Řehoře

sním svůj sen o Pandoře

0 0
možnosti
Foto

Krásná světýlka, tak to má o Vánocích být!R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

já mám světýlka náhodou rád po celej rok :-)

1 0
možnosti
Foto

Karmáááá! Světýlek není nikdy dostR^

Hodně štěstí v roce 2020:-)V

1 0
možnosti
Foto

to si přesně říkal Stvořitel když navrhoval noční oblohu...

i vám hodně štěstí :-)

1 0
možnosti

Tedy krásně jsi to vánočně rozsvítil, Honzo (v blogu:-D)

Je obdivuhodné, jací jsou za vodou šikovní hračičkové. Pro děti.

Tobě pohodové vánoce s bramborovým salátem!:-)

1 0
možnosti
Foto

To jakože začne v noci padat bramborovej salát? 8-o

Tak šťastné a veselé :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.