Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jejich písně, jejich vtip R^ už od dětství je oba obdivuji. Viděla jsem před vánocemi nás v galerii jeho portrét namalovany malou holkou, byl jako živý, měl stejnou jiskru v očích jako originál.

Hezké zavzpomínani. ;-)

2 0
možnosti
Foto

On i ten portrét na české wiki je celkem zajímavý.

Díky za návštěvu. :-)

1 0
možnosti
Foto

J69o53s65e15f 50B34á59r96t94a

28. 12. 2019 12:47

Mám je rád oba dodnes. Co mi vadí je, že z rádia jsem za celé vánoce neslyšel písničku Purpura a koledy také ne. Ale nevím jestli jsem objektivní, protože rádio moc neposlouchám. Kde to žijeme, když o vánocích nejsou v rádiu koledy?

1 0
možnosti
Foto

Kdoví, dneska je tolik stanic, že někde možná i tu Purpuru dali :-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří Šlitr si dopisoval se svým spolužákem Jaromírem Horáčkem, naším češtinářem, který pocházel též z Jilemnice a tudíž se od malička znali. Šlitrovy dopisy nám někdy četl.

Dodnes není patrně objasněna Šlitrova smrt. Možnou příčinou byla hra Jonáš a doktor Matrace, kde poněkud silně zkarikoval s. presidenta Novotného. ( Viděl jsem snad pár dnů čí týdnů před jeho "zesnutím"). Jedna z teorií říká, že Šlitr měl známost se slečnou, která byla dcerou jistého člena SNB. Ta údajně dostala za úkol Jiřího otrávit plynem, patrně kvůli uměle vyvolané žárlivosti nebo nějakého vydírání. Když usnul, pustila plyn a odešla. Ale výčitky svědomí ji dovedly zpět a zůstala tam s ním. Je-li to pravda, nevím. Nicméně Jiří Šlitr režimu vadil.

Jiří Šlitr stále patří k mým nejoblíbenější umělcům a za vzpomínku na něho děkuji.

Karma. R^

2 0
možnosti

Teď byl kterýsi večer dokument o Šlitrovi, kde o jeho smrti mluvili. Byl to problém s plynem, který náhodně ztratil na chvíli tlak a tudíž zhasly hořáky. Když za chvíli plyn obnovil svůj tlak, nikdo už hořáky neobnovil a plyn unikal na plné pecky.

Byla to naprostá náhoda..

1 0
možnosti
Foto

Velký dík za vzpomínku R^VR^

4 0
možnosti
Foto

Bylo mi potěšením :-)

0 0
možnosti

Pro mě je to bolestná vzpomínka. Přátelili se s mým otcem, který zemřel pár dní po něm. O Šlitrovy smrti mu raději neřekli.

5 0
možnosti

R^Jo, já byl tenkrát kluk.

2 0
možnosti
Foto

R^ Kdeže jsou asi ony časy, kdy ,,moje milá dala si nový přeliv na vlasy. A míti zbrań se střelivem, skoncoval bych s přelivem";-)

4 0
možnosti
Foto

jo, ty časy už se nevrátí, ale dorazí jiné :-)

3 0
možnosti
Foto

dávali vzpomínku v televizi se Suchým vytvořili nezapomenutolnou dvojku

3 0
možnosti
Foto

to se tak občas podaří, že se dva tak dlouho hledají, až se najdou :-)

2 0
možnosti

:-)R^

Když močník tak s uchy, když šlitr tak suchý.

1 0
možnosti
Foto

když vína, tak litr

když psina, tak Šlitr :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS