Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc zajímavé. Kdysi jsem se učil programovací jazyk Prolog a toto mě to připomnělo.

Mám pro Vás námět na další článek. Benfordův zákon a jeho použití v praxi. Někdo takto testoval volby v USA.

https://www.youtube.com/watch?v=u2DRwt6RWyc&t=314s

2 0
možnosti
Foto

Jo, to je zajímavý zákon.

A celkem dává i smysl. Pokud nějakou kvantitu zvětšujeme, tak jako první se vyjádří čísla s malou vedoucí číslovkou (a na ta větší už často nedojde).:-)

0 0
možnosti

Co vím jistě je, že nástroje mají smysl pro humor. Vždycky když nějaký v kuchyni potřebuju, tak se dovedně schová, a pak, když ho objevím, se mi vysmívá:-))

Jestli má smysl pro humor umělá inteligence nevím. Ale už to "umělá" napovídá, že to asi bude spíš suchar:-))

1 0
možnosti
Foto

No, humor bude oříšek. Ani commander Data ze Star Treku ho moc neovládá. Já si myslím, že AI se nejprve naučí umění, a až potom humor.:-)

1 0
možnosti
Foto

ať počítám jak chcu, furt mi už delší dobu vychází výsledek...0 točenýho;-(:-)

1 0
možnosti
Foto

Galileo nesouhlasí: A přece se točí! :-)

2 0
možnosti

Dle tvé rady z perexu jsem se stal učitelem nástrojů. Tedy zatím jen jednoho nástroje. Kladívka. Učím kladívko zatloukat, zatloukat, zatloukat. Při zatloukání hřebíku by se teď úspěšnost dala znázornit obrázkem "c" z tvého blogu. Musím však kladívko pochválit, že se snaží i když se stále dožaduje jakési kovadlinky. Kdo to kdy slyšel! Plést do zatloukání jakékoliv vztahy se nemá. Docházejí mi prsty, kterými ještě můžu psát a tak raději končím. Na každý pád přeji barevný listopad.

1 0
možnosti
Foto

Možná jsem právě viděla, kde v městě svém trénuješ ty, co do toho na vodě buší. Z Poděbrad je krásná cesta;) kdyžtak zatloukej, zatloukej...kovadlina jako já to snese;-)

2 0
možnosti
Foto

:-)takový malý pozdrav, kterým okecávám, že matematika některá je opravdu nad mé síly:)

asi ten film znáš:), myslím, že jo, pokud ne, potěší to nad rámec očekávání.

https://youtu.be/N29WamXg4pY

...bezpochyby je jedním z nejlepších filmových životopisů, v mé filmtopten by zaujímal naprosto čelní pozici: jak se postavit k zřejmě nejtěžšímu koncertu hudebního světa.) Rachmaninov v "hlavní roli" :)

https://youtu.be/BXTH0QIC1LE

https://www.csfd.cz/film/4327-zare/prehled/

povolební krásný podzim pro TebeVR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za odkaz. Tento film jsem neznal.R^

Podzim začal plískanicově a zebavě, ale od soboty až do zítřka je naprosto fantastické počasí - cca 25C, sluníčko a stromy hýřící barvami :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS