Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přiznávám, zde jsem úplně mimo, například jako v matematice:-)

0 0
možnosti

Honzo, ty víš, jakou mi tenhle blog udělal radost...

Napsal jsi nádhernou poctu k Beethovenovu výročí.

Díky!

1 0
možnosti

p.s. poslechla jsem si tu sonátu v podání D.Barenboima (to video na konci blogu mi nešlo otevřít. Možná je stejné, co jsem našla). A tedy opravdu úžasný zážitek. Je to velmi emotivní skladba. A snad ve všech skladbách má Beethoven dva, tři silné akordy, jako by na něco upozorňoval...

1 0
možnosti
MP

R^V Díky za hezký článek. Já od něj mám nejraději 7. Symfonii a Sonátu č. 17 (Der Sturm).

1 0
možnosti
Foto

Jo, tahle sonáta patří k těm poměrně přehlíženým.

Zdravím. :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.