Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem ostuda, čekám na tyhle skvělé pozdravy blogerům celý rok a pak mi to někde mezi chlebíčky a pivem proklouzne. Jako obvykle mistrovské dílko, ale Šárčino Mimoňovo jablko mě kouslo k dojetí. A jak čtu, tak Ciho dostalo i Šárku. Za logaritmickými tabulkami duše citlivá je skryta, tak, Honzo, v roce novém na blogu tě vítám, jez do polosyta, pij do polopita, ať busta Ludwigova zůstane nepoblita.

2 0
možnosti
Foto

A čti do poloosvícena!

A teď mne prosím omluvte, musím jít zakroutit krkem nějakým těm novoročním předsevzetím. Aby se ze mě náhodou nestal lepší člověk... :-)

1 0
možnosti

dodatečně: kolik západů, tolik východů :-)

1 0
možnosti
Foto

a kolik nápadů, tolik odpadů :-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo přeji Ti veselého Silvestra a vše nejlepší v novém roce: dobré zdraví, abys byl šťastný a někdo Tě miloval a ty jeho-jí.

Článek jsem jen přeletěl. Snažím se nebýt na internetu déle než dvě hodiny denně a článek je dost dlouhý. Dnes jsem se přes youtube již díval na druhý díl filmu Hrabě Monte Christo s Gérardem Depardieu, vřele jej doporučuji. Tím jsem si ty dnešní dvě hodiny již vybral. Zítra si pustím třetí díl. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, HMC je krásnej příběh - i ta Verneova verze se mi v mládí líbila

Tak hodně zdraví i tobě - vše ostatní se dá "zařídit" :-)

1 0
možnosti
Foto

Perfektní blog! Príma ten další rok;-)R^

1 0
možnosti

I95v12a 30M37a40r52k62o52v10á

31. 12. 2020 17:16

To je zase parádní silvestrovský dárek;-DR^ A přeju Vám povedený rok 2021:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak tedy ať se vydaří další západy (i východy) slunce i v novém roce 2021!

R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

I Vám. A snad i ten koronáč nějaký ten východ najde :-)

1 0
možnosti
Foto

Jee ;-D

Úžasné. Krásné nové dny v roce 2021

1 0
možnosti
Foto

;-DR^geniální

Ciho nemá chybu.;-D

1 0
možnosti

Nezbývá mi než držet Kurandovou pod zámkem. Spustila by slovní tirádu.

Proto ti, Honzo, přeju vše dobré v novém roce 2021 a pevné zdraví!

Díky za všechno, co jsi v tomto roce, nám vděčným čtenářům, napsal♡

2 0
možnosti
Foto

Však Kurandová má distanc na dva soutěžní zápasy :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.