Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pěkný časosběr.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Prima, ještě příroda funguje.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale pozor, bodláky nám nějak začaly kuckat... :-)

1 0
možnosti
KT

Fí ha! Já pořád říkám, že ten člověkocentrismus je blbost. Příroda frrrst!

2 0
možnosti
Foto

A člověk frrrrrnk! :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě uklidnilo. Někde je svět ještě v pořádkuR^

1 0
možnosti
Foto

Šak v Čechách to taky roste jako o závod :-)

0 0
možnosti
Foto

Příjemný přírodní (promne)páteční plogR^R^R^R^R^V

1 0
možnosti

Vždy mne uklidní, když vidím, že nás příroda nepotřebuje. Držím jí palce.

3 0
možnosti
Foto

To takhle jednou povídá příroda přírodě: a nejhorší ze všeho jsou lidi. Ty potvory vám vlezou všude a strašně rychle se rozmnožujou. :-)

2 0
možnosti
JP

Škoda, že jsi, Honzo, foťákem nezachytil v průběhu posledních několika měsíců můj obličej. Dost podobný “vývoj”. K oslavě přírody bych to ale nepřirovnával. Jinak, Honzo, v poslední dlouhé době publikuješ jen Matykání (na něž rezignoval) a fotoblogy. Velice mi chybí tvé vtipné jiskřivé komentáře světového i českého dění, příspěvky v diskusích, ... Znechucení? Pocit marnosti, rezignace, těžká životní etapa? Chybí mi to všechno velice. :-(

4 0
možnosti
JP

... jsem rezignoval.

1 0
možnosti
Foto

R^ Jj, příroda si poradí se vším ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, tady nedávno dávali zajímavej seriál "Life after People" (dá se dohledat na YouTube) o tom, co by se s planetou dělo, pokud by lidi vymřeli, a bylo fascinující pozorovat s jakou rychlostí by příroda to naše snažení skonzumovala... :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Dokud to majiteli nepřeroste přes hlavu... ;-)

3 0
možnosti

...no, podle toho jak je vysoký:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.