Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I80v22a 50M46a96r12k82o41v96á

28. 10. 2021 21:43

Pěkná podívanáR^ a pevně doufám, že při měsíční noci vyfotíte na rybníčku hastrmana.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já teda doufám spíše v Rusalku oděnou v poloprůsvitném hávu :-)

3 0
možnosti
Foto

Krásné fotky krásných míst. Jestli vyhrál potok až na penalty, mám stejný náhled jako porota. A těším se na výsledky nočního focení.

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk. Na tu noc jsem taky zvědavej, ale obávám se, že na fotku se ta mystika měsíční noci přenést nedá... No uvidíme. :-)

0 0
možnosti
Foto

Máte tam potoky přibližně stejný jako u nás:-)

1 0
možnosti
Foto

To není pravda - ty naše zurčí anglicky :-)

nedělají blu-blu-blu, ale bloo-bloo-bloo

1 0
možnosti

Přes potok můsteček prohýbá se, roste tam travička neseká se; pod tím mostem jsou rybičky, žádný jich neloví – jsou drobničky.

2 0
možnosti
Foto

No ty sem snad tajně chodíš - přesně tak to je ;-D

Ae musím se podělit o jednu perličku: minulou zimu jsem si všimnul, že v zimě, když nejsou listy, tak za úplňku proniká měsíční světlo do parku tak, že se v něm dá v pohodě chodit bez baterky. Tak jsem na jedné schůzce našeho sdružení nadhodil, že bych ten měsíční svit nafotil. Ale zástupci parku mě uzemnili, že se v noci do parku nesmí (je to holt park národní), natož tam pak fotit a házet úlovky na sociální sítě. A že na to potřebuju speciální povolení. Tož jsem vyplnil bumážku a tento týden mi přišel krásný pdf dokument od Národní správy parků, že Řeháček Jan smí v noci za měsíčního světla vstoupit do parku a fotit tam dle libosti.

Tak to budou mývalové koukat :-)

3 0
možnosti
Foto

R^díky za moc fajn podívání:) fotíš báječněji a báječněji:)Honzo. A opatruj se:-)

1 0
možnosti
Foto

Copak jsem mrakodrap abych se opatroval? :-)

Ale musím říci, že ty komentuješ báječněji a báječněji ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty se povedly, ty fotky. Já osobně víc fandím potoku.:-)R^V

Ale nevidím nikde žádného hada.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pár zajímavých fotek hadů jsem během léta dal na náš Instagram

(@friends_of_wolf_trap) :-)

A potok nakonec vyhrál na penalty ;-D

1 0
možnosti

Nádherné, hlavně ta sedmá fotka u Potoka je bomba!:-)

1 0
možnosti
Foto

To je opravdu hezké zátiší. A mimo stezku, takže o něm nikdo neví.

Ale člověk musí stát v potoce, aby ho dostal do hledáčku tak akorát :-)

1 0
možnosti

Kdybych byl zivocich za tvymi humny, vybral bych si k radovankam potok. Na rybnik bych chodil jen balit zelvy a strasit lidi.-)

1 0
možnosti
Foto

Želvy už jsou zabalené v poměrně hutném a robustním obalu.

Zřejmě pocestují českou poštou do Pardubic :-)

(tam bych se bez krunýře bál taky)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS