Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čarokrásné...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, ale já už chci jaro! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Už je skoro tady. Dneska jsem viděl první krokus. :-)

1 0
možnosti

I90v69a93n85a 73L85a88n35c38e

24. 2. 2022 12:23

Krásné zimní královstvíR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jste tam nějací zamrzlí...ale hezky:-)

1 0
možnosti
Foto

Teď jsme na houpačce. Včera bylo 22C, ale dnes zase pouze 2C. :-)

0 0
možnosti

Ani se mi nechce verit, ze to slo bez Mrazylky.

.

Mrazylka je podle vzoru jazylka?-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý je, že mi vůbec nepřišlo, že by to mohlo být špatně. A kdyby to bylo v textu, asi bych to nechal. Ono mi to s "y" přijde takové patřičnější. Ale vzhledem k tomu, že je to v perexu, tak jsem (společně s "y") vyměknul. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.