Diskuse

chobotnice

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Další výhoda chobotnice je, že si při prvovýstupu může dělat selfíčka ze všech možných úhlů.:-)

P.S. Tu Both Sides Now mám od Joni Mitchel radši ve zralejším vydání:

https://www.youtube.com/watch?v=7cBf0olE9Yc

1 0
možnosti
Foto

Já mám rád obě verze. Ta první je syrovější, ta druhá jemnější.

A další výhoda je, že chobotnice může hrát na 4 kytary najednou :-)

1 0
možnosti
Foto

Někde jsem četl, že byla objevena i chobotnice osmiramenná, no tak to už pak vůbec:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem zase četl, že nějaký matematik objevil osmiramenný trojúhelník :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS