Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Fotografie krásné. Ale kde matematický model ohňostroje ;-)?

1 0
možnosti
Foto

(x,y,z) = exp(arctan(X+Y)+arctan(Y+Z)+arctan(X+Z))/(1+exp(X)+exp(Y)+exp(Z) :-)

1 0
možnosti
Foto

To se holt pozná vídeňský park, to mi u nás na Pardubicku nemáme;-), máš to tam krásný, díky za blog. R^

1 0
možnosti
Foto

Ještě sehnat vídeňský řízek a jsem za vodou... :-)

1 0
možnosti

Posledni pondeli v kvetnu jsem chtel jit driv spat, ale to nevadi, alespon se mi zase potvrdilo, ze si nemam nic planovat.-)

1 0
možnosti
Foto

To mi připomíná jednu písničku skupiny Combo FH:

"Plány z kterých sešlo se scházejí každou sudou středu v bývalé půjčovně kostýmů vždycky v noci"

https://www.youtube.com/watch?v=DKnrRnmPk9c

0 0
možnosti
Foto

Hezký, asle hlavně když se nikomu nic nestalo:-)

1 0
možnosti
Foto

Mývalové si akorát stěžovali, že maj zalehlo v uších :-)

1 0
možnosti
PS

Nadšení prvních diskutujících a autora článku nesdílí obyvatelé parku. Ano, zvířata v přírodě. Jsou spoluobyvateli naší Země. A víte, že hluk i člověka zabíjí? Tedy nadměrný.

2 0
možnosti
Foto

Jo, o tomhle aspektu se tu už léta vedou diskuse. Ale zatím vyhrávají zastánci názoru, že ohňostroj se od bouřky (kterých je tu v létě něúrekom) zase tak moc neliší.

Jinak ale všeho s mírou. V nadměrném množství vás zabije i voda. :-)

2 0
možnosti
TG

R^Předposlední fotografie je super, extra krásná. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ta se mi taky líbí nejvíc. Inu, občas se člověk ocitne na správném místě ve správný čas. :-)

1 0
možnosti
Foto

Lehnout si na záda (což mnozí skutečně činí) :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.