Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Deti na mne pri treninku volaji paneboze, obcas i jezisikriste. Jo. Takovou viru ve mne maji. A to nemam ani syna! Musi poslouchat a ridit se mymi pravidly. A muzou jist, co chteji. Dokonce i jablka. Jen k veceri nepiji vino a obcas si zakrici i tyvole.-)

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, boha Tyvola jsem vůbec neznal. To bude zřejmě Bůh automobilismu, protože jeho jméno vzývají zejména muži za volantem. Jen by mne zajímalo, kolik dní potřeboval Tyvol k tomu, aby stvořil karburátor :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)parádní reakce, konečně něco mimo rádoby veselého za každou cenu.:-)

4 0
možnosti
Foto

ty jsi teda náročný čtenář :-)

0 0
možnosti

;-DR^ Jen mám trochu pochybnosti o těch vodoměrkách. Nebyl nakonec ten Ježíšův favorit bazilišek?:-)

https://zoom.iprima.cz/valky/video-jesterka-jako-jezis-umi-chodit-po-vode

2 0
možnosti
MB

No jo, jenže ten bazilišek se nesmí někde zastavit a začít kecat...

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS