Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Uz vim, proc nejsem veverka. Tak velky strom, aby v nem mohla byt pro mne dostatecne velka dutina, jeste nevyrostl.

1 0
možnosti
Foto

Ale vyrostl - jmenuje se Vrba a trénuje Zlín. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, zdravíme Rosalindu, i Tebe :-).

Moc pěkné fotky R^.

1 0
možnosti
Foto

Rosalinda vrací úder :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera! I love Rosalinda!R^V:-)

1 0
možnosti

R^ Moc hezké. Je zajímavé, jak se některé (příbuzné) americké druhy liší od těch evropských. Díval jsem se včera do knížky - třeba brhlík (white-breasted nuthatch), nebo sojka (blue jay), atd.

1 0
možnosti
Foto

Jo, třeba americký homo sapiens je úplně jiný než ten evropský

(má na hlavě místo čupřiny chocholku z orlích per) :-)

1 0
možnosti
Foto

Losalinda the Squillel :-)

1 0
možnosti

Ts,ts,ts pořád naše veverka opakovala, když jsem byla na dvorku. Pak vlezla do škvíry pod okapem, vynesla své veverčí miminko a utekla s ním do lesa. Asi se na mě moc zlobila, už se u nás neubytovala. Škoda.

2 0
možnosti

Jo, ta naše ( malá, černá s bílým bříškem ) taky dělala ts, ts, ts. Dokonce přiběhla asi na 3 metry ode mně, stoupla si na zadní a podivně se kroutila. To když jsem na podzim hrabal poslední trávu s listím. Pak jsem zjistil, že už tam má poschovávané vlašské ořechy.

1 0
možnosti
Foto

a mají ty veverky na sobě kerky?

2 0
možnosti
Foto

Tak si ten odpočinek pěkně užij. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.