Nejoblíbenější cizí země (anketa)

Kam jezdíte rádi na dovolenou? Jakou zemi obdivujete pro její jedinečnou kulturu nebo přírodní krásy. Jaký stát má mimořádně vyspělý politický systém? Na všechny tyto otázky můžete odpovědět v následující anketě.

Protože už je to drahně let, co jsem byl naposled přítomen na hodině zeměpisu, vybral jsem si jako vodítko pro dnešní anketu tento seznam. Jsou na něm sice některé země, které nemají status všeobecně uznaných samostatných států (Kosovo, Vatikán, Palestina a Tchaj-wan), ale vzhledem k tomu, že se vesměs jedná o politicky zajímavé subjekty, nechal jsem je v tabulce - jsou označeny (*). Naopak jsem z ní - z důvodu stručnosti - vyhodil některé ostrovní či malé země (Andorra, Guyana, Džibutsko, Surinam, Vanuatu atd).

V anketě můžete zatrhnout kolik zemí chcete, ale pozor - po stisknutí tlačítka "Hlasovat" (dole) se pro vaši IP adresu anketa zamkne a další úpravy už nebudou možné. Pro snazší orientaci jsem kontinenty odlišil barevným kódem (Evropa, Asie, Afrika a zbytek světa) a uvnitř každého seřadil země podle abecedy.

(pokud se vám anketa nezobrazí, zkuste přímý link)

Předchozí ankety:

Nejoblíbenější česká komedieNejoblíbenější český politik

Autor: Jan Řeháček | středa 6.12.2017 9:09 | karma článku: 14,50 | přečteno: 717x
  • Další články autora

Jan Řeháček

Impresionisté na hladině

9.3.2024 v 9:09 | Karma: 22,50

Jan Řeháček

Není větvička jako větvička

9.2.2024 v 9:09 | Karma: 19,45