O volbě Drahoše i Zemana a o léku proti šílenství

Upozornění pro spotřebitele: tento článek je certifikovaný, stoprocentní a notářsky ověřený plagiát. Jednu každou větu jsem šlohnul někomu z nadpisu. Ale jak říkají kasaři - kdo krade, nezlobí (kliknutí napoví, kde jsem loupil)

(Dostal jsem vyrozumění z vyšších míst, že každý blogger je povinen tento týden napsat alespoň jeden článek o presidentské volbě, jinak bude muset v sobotu drhnout diskuse zubním kartáčkem. A tak mi nezbylo než zatnout vyčištěné zuby a přispět se svou troškou do mlýna. Koneckonců, jedno staré úsloví říká: "Kdo do tebe kamenem, ty do něj chlebem". A jak to tak pozoruju v místních disputacích, chleba bude letos potřeba opravdu hodně. Na obou stranách. Ale aby se nezadřel mlýnský kámen, snažil jsem se lovit ve vodách nevolebních)

+++++++++

Proč nemohu volit profesora Drahoše

-Cesta do neznáma-Sobotkova nastavovaná kaše-Za spásou do Bruselu-Jeden intelektuální výkon za odpoledne je tak akorát-O mojí šedé čepici s černými pruhy-Život s brýlemi i bez-Byl jsem slepý. Teprve uprchlíci mi otevřeli oči.-Takzvaná „Pražská kavárna“ je slabá.-Praha nebo Řím?-Kdo skutečně je György Soros?

+++++++++

Proč nechci volit Zemana

-Kudy ven z kruhového objezdu?-Nechci slevu, ale kvalitu-Župana. Žumpa.-Také bych rád viděl české korunovační klenoty, ale…-Vzpomínka lehce alkoholická-Vítěz s dinosaurem-Nekuřme zvířátkům pod nos-Přece tomu starýmu kozlovi nebudu prát trenky!-Měl jsem pár kamarádů v Moskvě-O tom, že za vším musíme hledat Putina..

+++++++++

Navzdory předvolebnímu šílenství.Sedím na Kriváni a je mi dobreVšude kolem černý les...Relax větší než měl indickej pámbuPříroda skutečně uzdravuje, napadlo by vás to?A co opékání buřtů...Nejen pivem živ je člověk...Co mi přineslo radost a pohoduTo se hned tak nevidí!Kde je střed vesmíru?Tady a teď

+++++++++

Předchozí loupežné výpravy:

O kravách, uprchlících a sovětské invaziO amerických volbách, hanobení presidenta a vnadných ženách

Autor: Jan Řeháček | středa 24.1.2018 9:09 | karma článku: 18,96 | přečteno: 682x
  • Další články autora

Jan Řeháček

Impresionisté na hladině

9.3.2024 v 9:09 | Karma: 22,50

Jan Řeháček

Není větvička jako větvička

9.2.2024 v 9:09 | Karma: 19,45