Diskuse

O Zlatovlásce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Netušila jsem, že u Vašich blogů budu i plakat, ale stalo se. 

Já volám s Ríšou Krajčem, ať prší ještě!

3 0
možnosti
Foto

Pohádky jou teď IN, tos nevěděla?:-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud už jsou ve věku, kdy mohou být zvoleny do Poslanecké sněmovny, tak ano. :-)

0 0
možnosti

R^;-D Byla jsem připravená na všechno, jen ne na líbání psů. Kafe na monitoru. R^

1 0
možnosti
Foto

No jo, to je na tom životě to nejhorší - že není možný se na něj připravit. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak pauzu. Pohádky neutečou. Nemaj nožičky.

1 0
možnosti

:-)))))))))))))))). Spotřeba kapesníků na utírání slz prudce stoupá. Toto už snad nelze komentovat. Super!

2 0
možnosti
Foto

Já už jsem mu odpustila i to, že mi sebral Zlatovlásku, do které jsem se chtěla pustit;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS