Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No chlape, ještě před půl hodinkou jsem se moh jenom červenat do polštáře.

Ale teď se budu muset začít červenat veřejně :-)!

2 0
možnosti
Foto

proto dřepí na svačině

2 0
možnosti
Foto

Ano,  Italská Cimrmanologická Federace by do této záležitosti mohla vnést trochu světla, i když k jejich jisté nelibosti. Cimrmanovo prohlášení, že mu "horká fúze vystydla", je však jasným důkazem toho, že Jára Cimrman je opravdu objevitelem studené fúze. Měli bychom se zasloužit o to, aby mu nebyl již jeho převratný objev upírán cizákyR^;-)[>-]

2 0
možnosti
Foto

Ale hlavně aby licence z komerčního využití fúze připadla České obchodní komisi a ne nějakým sicilským mafiánům. A že těch peněz bude. Kuwait střední Evropy!

2 0
možnosti
Foto

Velice kvalitní pojednání a příkladná vědecká práce. Dovoluji si však upozornit, že Mistr se kromě radioaktivity zabýval, jako vůbec první badatel, i studenou fúzí. Jeho poznatků v současné době využívají badatelé v Itálii;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za doplnění. K tématu studené fúze jsme v Novém Mexiku našli pouze dvě okrajové zmínky.

1. Na druhé straně náčrtu spalovací komory Cimrmanovy žabky Jarmila 2 jsme nalezli ručně načmáranou poznámku: "Zatraceně, zase mi ta horká fúze vystydla".

2. V jednom z dopisů panu Contrerasovi se Cimrman zmiňuje, že "teplé pivo je horší než studená fúze", čímž zřejmě vyzdvihuje energetický potenciál fúze ve srovnání s teplým pivem. Ostatně Cimrmanovy vlastní pokusy extrahovat energii z teplého piva - tak jako ji Islanďané získávají např. z geotermálních pramenů - vedla pouze k objevu další slepé uličky.

Nu, nezbyde nám, než se s prosbou o pomoc obrátit na Italskou Cimrmanologickou Federaci.  :-)

2 0
možnosti
Foto

J23a22n84a 13M32a50j68o49v10á

29. 10. 2014 22:46

Nevím, jak je možné, že mi unikla tato významná stať. Budiž mi možná dílčí omlouvou, že jsem se pohybovala v mimointernetových částech civilizace. Ovšem i tam mne odkaz Cimrmanův dostihl v podobě jeho průniku mezi hlavicemi dórskými a korintskými na sloupoví dávných Řeků. Ano, viděli jsme to naživo. A jestli Cimrman ovlivnil Rozpojené státy Americké, pak zcela jistě i průnik sloupů a vznik kodórských hlavic v Rajeckých Teplicích. Tématu je jistě žádoucí se v budoucnu rovněž věnovat.

Nesmírně děkuji zejména za vysvětlení etymologické podstaty názvu Los Alamos. Již dlouho mi to vrtalo hlavou.R^R^

1 0
možnosti
Foto

S tím průnikem sloupů máte úplnou pravdu.

Cimrman si byl vědom toho, že jeho zpomalovač částic by v budoucnu nějací vykukové mohli zneužít k nekalým záměrům a tak v jednom konstrukčním nákresu výslovně poznamenal, že na rakety se nesmí montovat jaderné hlavice, ale hlavice dórské a korintské. Dopad korintské hlavice totiž způsobí maximálně tak estetický šok v řadách nepřátelských architektů. Inu, humanista každým coulem.

1 0
možnosti
Foto

Dovolte mi prosím poznamenat, že v odkazu Mistra pokračuji a celý život jsem zasvětila výzkumu poločasu rozpadu uheráku. Zatím jsem se ovšem dostala pouze k jedinému, ovšem velice zajímavému, až, nebojme se toho slova, skandálnímu výsledku: v naší domácnosti se rozpadne uherák už v prvním poločase a to beze zbytku. Porovnávala jsem svá měření se vzorkem umístěným u vegetariánských sousedů a výsledky se překvapivě liší. Z toho jsem nabyla dojmu, že mrkev poločas rozpadu několikanásobně prodlužuje.

2 0
možnosti
Foto

U nás mrkve spíš přibývá. Nedávno jsem jí koupila 1 kg a mám pocit, že v lednici zdvojnásobila hmotnost. Anebo už požíváním mrkve vidím dvojmo?

1 0
možnosti
FF

Mám další poznatek....omlouvám se, ale při mé vytíženosti to mám prostě na pokračování. Všiml jsem si, že ani ty/vy zřejmě v úctě k Járovi jsi/jste nezmínil jeden z Cimrmanem utajovaných objevů pravé části salámové rovnice. Teprve mnohem později bez ohledu na jakákoliv tabu a veta, přišel s touto pravou částí Cimrmanovi rovnice sám Alexandr Fleming, který se už nemohl déle dívat na utajování tak skvělého vynálezu. V jeho rozhovoru roku 1943 pro americký deník New Hradec Times se zmiňuje, že nechápe jaké příčiny vedly Járu Cimrmana k zatajení tohoto vynálezu....i když, dle mého mínění trochu chápal, vždyť ani jemu nikdo tehdy nevěřil. Možná byl již Cimrman unaven stálým přesvědčováním o plodnosti svých vynálezů, nebo možná se zalekl svých schopností dovést lidstvo k dokonalosti...

1 0
možnosti
Foto

Já si myslím že Cimrman tuto verzi zamlčel protože mu nebylo jasné k čemu by takový penicilin mohl být dobrý a navíc s ním měl špatné zkušenosti.

V jednom z těch soudních předvolání, která jsme našli u pana Contrerase, ho farmář Rodriguez soudí za to, že jeho koním po zkrmování Cimrmanovou super výživnou směsí vyrazily boule za ušima. A podle dědečkova zápisníku se ta směs skládala z 50% obroku a 50% penicilinu.

Není divu, že po vleklém soudním jednání Cimrman na penicilin zanevřel.

3 0
možnosti
FF

8-o...tak to mám na dlouho, k rannímu čaji to rozhodně nestihnu, pokud nechci riskovat vyhazov z teplé židle. Zatím jen, Hradec zase puknul..a ano, pokládám si otázky...a ano, připadá mi to podivné..ovšem jakmile jsem zahlédl Cimrmanovo jméno, podivnost se vytrácí a otázky automaticky nachází odpověď. např. už je mi jasné pojmenování zdejší milé diskutérky Jara Rank.

Musím si váš elaborát vytisknout a ve chvílích domácího vězení pročítat, neb jen tak se naučil Dalibor housti a poznávat cizí kultury...

Samože dávám karmu a nadále jsem přesvědčen, že vaše články by rozhodně měli mít vyšší popularitu.

5 0
možnosti
Foto

No, s Hradcem je to nahnutý. Měl bejt novej stadion, ale společnost, co se na něm měla spolupodílet tak z projektu vycouvala a jestli to město utáhne samo je ve hvězdách. Bez stadionu liga nevydrží a to na hráče moc dobře nepůsobí. Jinak si osobně myslím, že mančaft je docela dobrej.

Taky je problém, že se k nám nastěhoval prvoligovej Mountfield z Budějic. Nevím, jestli takhle malé město má na to mít ligu ve fotbale i hokeji.

(ps. z minulé diskuse vyplývá, že si tykáme - a neplač, můžeš si za to sám :-))

3 0
možnosti
JR

J90a65r60a 59R16a32n98k

26. 10. 2014 19:28

:-)Neznala jsem, diky....budu nesmrtelnaR^

V Kashmiru mi rikali Jara Jara, znamena to udajne pritel....

2 0
možnosti
Foto

Mám důvodné podezření, že jste přímo Jára Cimrman.

Nedělala jste náhodou v minulosti průvodkyni v liptákovském muzeu? :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.