Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Xenofob je ten, kdo je alergický na seriál Xena?

.

Jinak to, co tu píšete, je pěkná kuLišárna .-)

1 0
možnosti
Foto

(pizzy) kulišárna je hlavně seriál Xena za pultem :-)

1 0
možnosti

Snažím se to dokopnout do 30 neb je to dobrá zpráva..

(Scrat)

2 0
možnosti
Foto

(pizzy) pozdrav z lesa :-)

0 0
možnosti
Foto

(pizzy) díky za drápek nahoru :-)

2 0
možnosti

"Cizinec není našinec!" Rozumím dobře, chápu-li váš text zhruba takto? To mě překvapujete. Nemile, ovšem.

1 0
možnosti

Nejsem sice Pizzizubka, ale myslím, že tomu rozumíte ne příliš dobře, Petře Petrove.

3 0
možnosti

Rozumím ti, Pizzizubko,....vidím, že jsme nevyhynuli. Kdysi dávno, to byla na idnes ještě doba ledová, jsem býval Scratem, bylo těžké udržet si svůj oříšek, každý se chtěl se mnou o něj dělit, přijít k hotovému...a mně to přitom dalo tolik námahy, pláče, vzteku, radosti, než jsem ho našel a znovu ztratil...toho stěhování... tehdy byla ale hlavní starost...nějak to přežít;-)

2 0
možnosti
Foto

(pizzi) Hele, nemáte vy bejt někde na Ďumbieru?

A dobu ledovou mi vůbec nepřipomínejte.

Můj švagr z toho má dodnes papíry na hlavu:

https://www.youtube.com/watch?v=etKCHLgW_o0

2 0
možnosti
Foto

Hezké, trefné, půvabné. R^

3 0
možnosti
Foto

(pizzy) To si říkám každé ráno, když se před zrcadlem rozčesávám :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.