Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ zajímavé statistiky, Honzo;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Zuzko ;-)

0 0
možnosti
Foto

Všechno nejlepší, Honzule!

1 0
možnosti
Foto

(salutující smajlík)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé statistiky.

Jene, přeji Ti vše nejlepší k Tvému svátku.

1 0
možnosti
Foto

Právě jsem se vrátila ze zahradničí a vidím, že diskutuji, tedy jsem (ač čím dál míň, až nakonec nebudu).

Tak to podle pavouka ale vypadá, že trpím samomluvou. Si tak něco napíšu, pak si pod tím řeknu, jak se mi to povedlo a jdu spát.:-) Ale na třetí příčku jsem tuze hrdá! Je vidět, že postihuju témata, co lomcují veřejným míněním!

2 0
možnosti
Foto

No prosím, to je pořád samá motyčka a hrabička a sazenička a diskutek utek :-)

A ta témata spíš lomcují veřejnými bránicemi. Dobře nám tak. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, že nejsem v seznamu:-)

2 0
možnosti
Foto

Za to vděčíte pouze vlastní zdrženlivosti v diskusích :-)

1 0
možnosti
Foto

a zrovna tak v kategorii KDO neuvěřím, že se na předním místě neobjevila Šárka:-)naopak...umístění Marie, Jany a Jitky jsou velice lichotivá.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Šárka je 34. To není zas tak špatný.

1 0
možnosti
Foto

ale stejně...nemůžu si pomoct...ta statistika je zmanipulovaná...neni možné, aby se v kategorii KDE nejvíce diskutujeme neobjevily blogy Kroupy:-/:-)

1 0
možnosti
Foto

Vladimír Kroupa je v té rozšířené tabulce 38.

0 0
možnosti

Já si statisticky zas trochu přidám....R^;-)

2 0
možnosti
Foto

sčítání je uzavřeno :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, Ty mne vždycky něčím dostaneš R^

1 0
možnosti
Foto

To jsem jenom trochu zapřáhnul vyhodnocovací program z horolezecké expedice. Tu pavučinu pak udělal softvér sám. :-)

1 0
možnosti

R^ Statistika je krásná věc! Obzvláště takhle umělecky podaná. R^;-)

3 0
možnosti
Foto

Třeba ta "Diskutérská mapa"R^ To nemá chybu ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.