Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Zdá se, že nikdo z "vypravěčů" se zde neobjevil, aby ocenil autorův perfektní humor, škoda :-)

4 0
možnosti
Foto

Já myslím, že taková škoda to zas není:-)

2 0
možnosti
Foto

odpoví mi tu někdo na otázku, jak jsem mohl tento blog minout?:-)

4 0
možnosti
Foto

Jel jsi po špatné koleji:-)

1 0
možnosti

No, a je to. Zdroj - vyzrazen!;-D Jestli je celý blog skvělý, pak ten Zdroj, mě dolikvidoval......:-)R^

2 0
možnosti
Foto

To neva - existují další zdroje: například konspirační plechovka zakopaná v mraveništi do předpisové hloubky 25 cm :-)

2 0
možnosti
Foto

Ty jsi perfektum mobile, co přesun v tématu, toR^R^R^, zkrátka:-), odteď mám hřeben v pohotovostní poloze, co dyž tě potkam... génia.

Měj se a zaplaťmanytú za tebe.:-) péef 16.

1 0
možnosti
Foto

Hřeben nech klidně přesunout do zálohy. To spíš narazíš na duhového jednorožce než na mě :-) PF2016

1 0
možnosti
Foto

Cesty do hlubin blogerských duší...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Lékař varuje: pozor na závratě ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pánové autoři, chechtal jsem se od začátku až do konce. Perfektní, naprosto brilantní analýza. ;-D;-D;-D Kdyby to šlo, tak dostanou karmu všichni spoluautoři. Takhle dávám jednu společnou a R^.

1 0
možnosti
Foto

Já tedy nevím, ale myslím, že autor je jen jeden:-)

4 0
možnosti
JR

J67a36r87a 10R45a24n64k

2. 1. 2016 1:02

Jeezes, ja se nemuzu prestat smat, uz u toho i skytam a to mam uz zkrizene nohy, jak ted doskacu do koupelny? Honzo, jste tak dobry, jako Trombo, doufam, ze toho obcas vyuzijete, tohle je absolutne bozskeR^R^

2 0
možnosti
Foto

Dík. Ale obávám se že v Hollywoodu příliš velká poptávka po českých scénářích není... :-)

0 0
možnosti

Jako vždy jsem politické školení prospal. U filmů to šlo vždycky dobře ... zatáhly se závěsy a spal i podplukovník se stalinským knírem, co nám promítal .-)

4 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 2. ledna 2016

Štosel opět prospal politické školení.

3 0
možnosti
MS

;-D Pane Řeháčku, vy nezklamete ! Váš humor mě baví. R^R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuju. To mě těší i zavazuje. :-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, ty jsi (opět) naprosto neuvěřitelný.

Díky a měj povedený rok.R^R^

2 0
možnosti
Foto

Také děkuji a přeju rok ještě povedenější. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.