Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pane profesore zajíčku, já si taky prosím statistiku. blogů mám habakuk a by mě zajímalo, jestli to slovo, co používám častěji než ostatní si myslím správně 8-o děkuji a slibuji, že zavítám do kabinetu i s myším kožichem, na chalupě se nám urodilo... ;-€

2 0
možnosti
Foto

No jo, ty máš normálně víc blogů než já 8-o;-€

V kabinetu je po tobě velká sháňka. :-)

1 0
možnosti

Člověče, Honzo, ještě musím zmínit, že název "Tvrzení chrámu 9 (ženy)"...mě nadchl. Krásné téma, pěkná devítka a ještě spojené s tak vznešeným prostředím.

Přiznám, že čekal jsem úvahu jiného charakteru, ale i tak....už jen vstup do chrámu ve mně probudil vášeň, zvědavost a fantazii, a také múzy, které z kornoutů hned sypat započaly...a i když všechny ty myšlenky zvířily prachu zatuchlého v tom prostoru převelikém...tak zlatavý svit z rána pozdního vitráží pronikal a přímky své rýsoval ...a tam u oltáře, panna v krásném šatu pro jméno své příští přišla se odevzdat.......nejedna otázka padla v jazyce českém....přechýlí, nepřechýlí....?;-)

5 0
možnosti
Foto

To se divím, že tento příspěvek nesmázli :-/

(nepovolená politická agitace) :-)

2 0
možnosti

Bych si s dovolením také zaskloňoval ... protože jsem přechyl (dle vzoru úchyl.-).

Statistika blogu by mne potěšila a dokonce i splňuji podmínku dvaceti pěti blogů ... ale nevím, zda v nich bude alespoň dvacet pět slov .-))) ... tak se s tím nějak poper .-)

... a když je to k tomu Valentýnu ... tak holky, všem alespoň jednu velkou pusu .-*

3 0
možnosti
Foto

No, ty tvé blogy - to je takový statistický oříšek.

Já se mrknu do archivu zda tam vůbec nějaké texty máš :-)

2 0
možnosti

Člověče, Honzo...mě ti dělají ty dlouhé články poruchu v soustředění a trpělivosti...takže mně nakonec v paměti nejvíce utkvěla soudní stolice a teď mám obavu, že až se mě doktor zeptá, jakou mám stolici....tak abych to nespletl;-)

Pak bych se rád zeptal, zdali toto tvrzení prošlo i Gustavem pro jazyk český.

A v neposlední řadě ti sděluji, že já se v přechylování řídím citem,...bych třeba klidně řekl, že jsem byl na obědě s Klintonkou;-)

4 0
možnosti

Nebyl by prosím někde k sehnání onen Věstník úpického svazu politických komentátorů? R^To musí být úžasné čtivo!

3 0
možnosti
Foto

Bohužel, tento dokument se momentálně nalézá v místnosti č. 409 na Ministerstvu vnitra, kde se z něho starší uklizečka, vybavená chytrým rejžákem zn. Siemens, snaží vydrbat všechny zmínky o blogeru Konvičkovi. :-)

2 0
možnosti

R^ Skvělé, skvělé, skvělé

Těším se na další díl, u vás vždycky člověk najde něco zajímavého. R^

1 0
možnosti
Foto

No, ten další díl bude trochu experimentální - zatím mi taky není moc jasný, co z toho vyleze. :-)

Mimochodem, Vaše jméno je taky moc pěkným přechylovacím rébusem. To by se akademici vyřádili... :-)

0 0
možnosti
Foto

Přechylování je mi tak nějak jedno. Nechť je každý svého jména...strůjcem? Či spíše spolutvůrcem.

No jedno. Skoro jedno. Trochu se vždycky naježím při dnes nových zdvojených příjmeních žen, kdy jedno je v nepřechýleném tvaru. Zvláště, když zní česky. To mi kroutí zvukovody i oči. Ale...i tak je to věcí nositelky.

1 0
možnosti
Foto

Teď už jen aby se to genderově vyvážilo a můžeme se těšit na Josefa Vomáčkovou Nováka :-)

2 0
možnosti
Foto

R^ za zpracování tématu.

Postupem let zjišťuju, že v životě jde o úplně jiný věci a tak je mi s prominutím přechylování šumafuk.:-)

K té tabulce: bral jsi v úvahu možnost odbarvení či přebarvení vlasů?:-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem v úvahu nebral a tímto prosím kolegy blogery, pokud budou zmiňovat barvu vlasů, aby své pozorování odzdrojovali :-)

3 0
možnosti
Foto

Ve většině případů mi přechylování u cizích jmen...tahá za uši :)

1 0
možnosti
Foto

Ono je to asi hodně o zvyku... za socíku mi to nevadilo vůbec, protože vlastně nic jiného nebylo. Teď už mě to někdy tahá taky.

A mám podezření, že stojíš za druhým místem rusovlásek. Ten rozdíl mezi muži a ženami je tam citelně menší... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS