Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Hezoulinkej článečínek. R^

Jednou jsem napočítal Láďovi Hruškovi 47 zdrobnělinek během 15 minuteček jeho pořádečku Vychytávky L.H. Pak už jsem nemohl. Ten by jistě dal i břížek, dárcíček, strojvedoucíček, lástičtka, spekulacička.

1 0
možnosti
Foto

Jo, v kulinářství a potažmo v pohostinství jsou ty zdrobněliny ložený. Dodnes slyším vrchního v Týništi: "A ještě by tam byl ovárek s hořtičkou" :-)

0 0
možnosti
Foto

Borůvčička slaďoučká.

K té lásce s sáčku...dlouhá léta jsem byla přesvědčená, že dotyčný student si nosí lásku nikoliv v saku, ale v sáčku...váčku...pytlíčku. :-)

3 0
možnosti
Foto

Já si to myslím dodnes a na rande chodím vždy s uzavíracím sáčkem :-)

3 0
možnosti
RH

Četla jsem s chutí, přestože mi málokterý blog něco říká. Líbí se mi Váš styl psaní, tedy asi vyjadřovací schopnosti, tak sem asi zajdu...R^

1 0
možnosti
Foto

Přijďte zase, budete vítána. :-)

0 0
možnosti
MS

Vyčerpávající článek ;-D R^

Možná se zde hodí příhoda jednoho českého herce, který v rozhlase vyprávěl dětem pohádku plnou zdrobnělinek a když skončil, v domnění, že už vysílání nejde ven, vypustil do éteru větu: "A nyní mi milé dětičky polibte prdýlku, já si jdu pro penízky." :-)

1 0
možnosti
Foto

Pořídil jsem si nové čerpadlo Mountfield :-)

(tak už nám ta reklama prosakuje i do diskusí)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, opet se tu diskuse zvrhla v rechtani. Jene, jak ty to jen delas?

U me zase diskuse obcas zcela zchudne. To kdyz ji neotevru. :-)

1 0
možnosti
Foto

To musíš do blogu nenápadně umístit kousek špíčku posypaného majoránkou. Po tom diskutéři jedou jak slepice po flusu... :-)

3 0
možnosti
DT

Fyzika - fyzička. Matika - matička. :-) Jak se asi řekne zdrobněle "blog"? Blůžek?

1 0
možnosti
Foto

Přihřeji si polívčičku, Flísíček, Voděnka, Řeháček, Meduljenka (;-)), Šípková, sbírka motýlků, sbírka slovíček, pěkné počteníčko na páteční usínáníčko:-)

3 0
možnosti
Foto

Strojvedoucíček...;-D blbý,co. Ten v té lokomotivě nemůže být ani vidět:-))

2 0
možnosti
Foto

No, tak abychom to dorazili: spekulánka a dárcíček :-)

1 0
možnosti
Foto

Pohlazeníčko po dušičce je ten tvůj blogísek (nebo blogíšek?);-DR^

2 0
možnosti
Foto

blogánek - a rovnou to může jít na mimibazar :-)

2 0
možnosti
Foto

To se někomu píší deminutiva, když je Řeháček. Turnírek by to měl významně horší. Dobré počtení to bylo.R^:-)

1 0
možnosti

Jiří, já jsem pro Turnerek, to zní jako motorek. A to se k tobě hodí!:-)))))

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.