Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, jsou to pěkné fotografie, jenom se obávám, aby se Vám to nevymstilo třeba tím, že přestanou být plaché a začnou dělat problémy, třeba se hrabat v odpadcích a podobně. Jsou výraznými přenašeči vztekliny a jejich přikrmování si myslím, pokud to děláte pravidelně není dobré. Jsou to divoká zvířata jako divoká by měla žít, tedy i shánět si potravu. Ale jjinak jsou to pěkné snímky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Na hrabání v odpadcích tu máme mývaly. Ale s tím krmením máte celkem pravdu. To mě se jich jen přes zimu trochu zželelo. :-)

0 0
možnosti
JR

J85a89r53a 75R98a40n75k

1. 3. 2017 6:32

To jedine jsem tady na ostrove jeste nevidela, pritom vlky, horske lvy, kojoty a vse to drobne, co mas skoro na zahrade, mam taky a krmim. Musim se podivat, jestli tady mame lisky.

1 0
možnosti
Foto

Lišky jsou plaché. Já než jsem je začal lákat na salám, tak jsem je vídal jen asi jednou dvakrát za rok...

0 0
možnosti
Foto

VULPES SUBSUTURA GRAVIDA :-)

1 0
možnosti
Foto

To tak! 8-o Ještě bych jim musel na přilepšenou dávat kyselý okurky... :-)

1 0
možnosti
Foto

...ale ze začátku zašitá:-)

2 0
možnosti
Foto

To je poznámka jak vyšitá :-)

1 0
možnosti

... a jaka ma bystra ouska!

1 0
možnosti
Foto

Tedy to by mě nebavilo pro každé sousto lítat tam a zpět a ještě oklikou,;-DAle musel to být hezký zážitek. Díky!!R^

2 0
možnosti
Foto

Mezi liškama teď frčí štíhlá linie.

Tak ony ty kalorie musej vyběhat po každém soustu... :-)

1 0
možnosti
Foto

Úžasný, Honzo, superR^, sledovala jsem napsané řádky téměř bez dechu a fotografie s liškou u misky mi dovolily se opět nadechnout, abych opět bez dechu sledovala další pokračování Tvojí reportáže...:-)

1 0
možnosti
Foto

pozor, lékař varuje: sledování lišek bez dechu škodí zdraví

na druhé straně taťka Šmoula říká: modrý čtenář, dobrý čtenář :-)

4 0
možnosti
FV

Krása, Honzo. R^ To je Monika nebo Hortenzie?

2 0
možnosti
Foto

Monika. Je to stejná série jako "nové fotky Moniky" v Ceníku :-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Pěkné. ...a takhle nějak to (bez toho telefonu a "pedigree") probíhalo v té době kamenné s vlčky. Možná budete mít časem hezkou smečku "velškorgi" .:-)

1 0
možnosti

:-) že by se Honza přestěhoval do UK?8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.