Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, jste můj kůň /sorry/ v hlasování, ale tohle mi nedělejte. Dnes ráno jsem si uvařil silný kafe a rozhodl jsem se, že pochopím, o čem píšete.

Sděluji, že výsledek lze interpretovat dvojím způsobem:

1. V tomto pozemském žití mi prostě zůstanou některé věci odepřeny. Kupříkladu matematika, s níž jsem zápasil na gymplu a odmaturoval, i když úplně nevím jak. Mě se moc líbí, jak to píšete, fakt jsem se snažil, ale prostě, kde nic není, nebere ani smrt. Prostě to nedám, nedám.

2. Kafe nebylo dost silné.

Přeji Vám pěkný den.

2 0
možnosti
Foto

No, to jste si zrovna vybral dost smrťácké téma. Navíc ona matematika má tu nevýhodu, že je nutno znát obsah předchozích dějství. A zatímco u Rusalky se člověk může alespoň zaposlouchat do hezkých melodií, tady není úniku. Přístě by to mělo být o něco lepší, protože začneme nové téma. V každém případě díky za návštěvu i za ohlávku. :-)

2 0
možnosti
Foto

Ehm..karmu jsem dala. Video viděla, dokonce přečetla celý perex, včetně prvního odstavce blogu..a stačí to?:-)

2 0
možnosti
Foto

Oprava: 3 odstavce blogu.:-) Dál jsem se nechytala.:-)

1 0
možnosti
WW

R^ Pěkné podané a třeba to nastartuje nějakého budoucího hledače kořene RZ funkce :-)

2 0
možnosti
Foto

Dědek kořenář ;-D Díky za nákuk.

0 0
možnosti
JF

Nemáte prosím někde všechny díly Matykání pěkně pohromadě? Určitě by to nebylo od věci, co na to Vy ostatní říkáte, tedy včetně autora? R^

1 0
možnosti
Foto

Odkaz na kompletní Matykání je pod videem :-)

2 0
možnosti

To se to krásně čte, to se to krásně přemýšlí! Zejména při vědomí, že už v nikdy v životě (snad) žádnou zkoušku z matematiky dělat nebudu. :-P

3 0
možnosti
Foto

No, ona i poesie je hned přitažlivější, když člověk ví, že už nikdy nebude muset nic přeříkávat u tabule :-)

2 0
možnosti
FV

Já tomu rozumím, vy ne? :-)

btw, Motor ČB dnes vyhrál ve Varech 2:1. To je o jeden gól. 2-1=1. Vždyť to není tak složitý, no ne?

2 0
možnosti
Foto

Ještě klika, že dnes nemám službu v alejích :-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, clanek jsem jen preletel. Je nedele a jsem duchodce a tak se zbytecne prilis moc nenamaham. ;-)

Zasnu vsak, co dovedes do jednoho nedelniho clanku vtesnat. Sice z mezerami, ale vice mene presne. A oni ti to lidi i ctou. ;-) Pro vetsinu ctenaru je to nejspis neco jako magie. Pripomina mi to obraz, ktery jsem kdysi videl. Byl na nem Sultan a matematik, ktery mu u tabule predvadel reseni kubicke rovnice. Pochybuji, ze Sultan prednasku zcela chapal a ziskane vedomosti nekdy k necemu pouzil. Pro nej to byla magie a mel k ni i matematikovi respekt. Podobny je i vztah vetsiny ctenaru k tvemu blogu a k tobe.

2 0
možnosti
Foto

Teorie cisel je jedna ze zakladnich disciplin matematiky.

1 0
možnosti

odskočila jsem si zrovna od plotny a koření...abych si početla o kořeni matematiky. Občas je důležité posílit svůj intelekt o nějaký ten kořen, člověk nikdy neví, kdy ho bude potřebovat! ;-)

Děkuji za zajímavé obrázky, hezky se "četlo" ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Dík. Já mám tahle slova, co v sobě obsahují původ (koření) velmi rád. Čeština má takových hodně (např. názvy měsíců) :-)

2 0
možnosti
AJŘ

;-DMožná si pletu fšecko, ale hladce a obratce nikdy? Pletu fusekle na příští zimu. Už mám 14 párů.

1 0
možnosti
Foto

Tak ještě 30 párů a budete je moci prodávat jako "fusekle na jedno použití" :-)

1 0
možnosti

co dub?....ale ani žádný zub se bez kořene neobejde:-)

Škoda, že jsem o tobě nevěděla dřív. I když mi nebyly dány matematické závity (mnohem lepší je to s jazyky, které ovšem taky neumím:-P), tak díky tvému skvělému výkladu bych na tom byla určitě lépeR^

1 0
možnosti
Foto

Zmínku o zubním kořenu jsem s ohledem na Týnku z perexu raději vypustil :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.