Diskuse

pohyb

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Auto s vnitrnim pohybem, to je dobry napad.

Preji Ti vesele Velikonoce!

1 0
možnosti
Foto

Taky přeju hezké Velikonoce.

To s tím pohybem mne napadlo pod jedním blogem Dany Tenzler, když jsem si uvědomil, že pro světlo je pohyb přirozený způsob bytí :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Nějak se mi z toho nechce ani dýchat..., že by jaro venkovanského kluka?:-)

1 0
možnosti
Foto

a nebo léto městského mastňáka :-)

2 0
možnosti
Foto

Řeháček veršuje

sláva sláva!

matematické nám rady dává

muzikální vkus má skvělý

díky liškám je vždy bdělý!

To je on, algebraický šampión!

7 0
možnosti
Foto

Měla by sis pořídit vlastní diskutéku.

Ty píšeš delší diskusní přízpěvky (od slova přizpívat) než blogy :-)

1 0
možnosti

Takhle jsem si matematiky nikdy nepředstavoval.

1 0
možnosti

ach to jaro! To s námi mává, blůzičky rozepíná, lýtka zapaluje....a múzy líbají o sto šest! Ach, ty Hany! ;-)

ten konec, ten píše...R^

2 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 14. dubna 2017

Švarcová si přinesla do školy zápalky a v hodině českého jazyka podpaluje spolužákům lýtka.

1 0
možnosti

Tu desku Talk, ze který je Silent Spring, mám na kazetě, LP, i CD. :-) Bohužel to nikdy nehráli na kšeftě, byl jsem celkem 4x. Yesovští fanoušci ji moc neberou (tu desku), ale já ji mám moc rád. Jako vše od nich.

Takže už jen za ty YES máš 10 palců. R^x10 Jsem rád, že tu mám někoho s podobnými hudebními zájmy

A celý to máš šíleně nápaditý. Nebo nápaditě šílený. Mně se to líbí. :-)

Hezký Velikonoce, Honzo.

3 0
možnosti
Foto

Happy Easter!

No, já mám k té desce taky pár výhrad. Speciálně v té poslední skladbě mohli ten skvělý začátek ještě trochu zužitkovat. Ten rozjezd je fenomenální, ale to co následuje je pak trochu rozplizlé...

0 0
možnosti
Foto

Nejdřív jsem zůstala úplně paf,ale nakonec jsem zvládla pohyb myší a klikla na karmu.:-)R^

Ta báseň je originální.

A co tomu asi řekne paní V.V.?:-)

3 0
možnosti

;-D hlavně, že ses z toho "paf" dostala zpět!R^ kdo by se mnou fandil?

2 0
možnosti

Hmm...hodně dobrý! R^:-)

Úplně cítím, jak se mi obsah toho trychtýře vedral do mozgu.

1 0
možnosti
Foto

Tak to je ještě ta lepší varianta.

Jsou případy, kdy se ten obsah trychtýře vedere úplně jinam :-)

1 0
možnosti

Vesnu bych neprásk' ani ve snu ... leda by to sama chtěla ... holka jedna rozechvělá.

1 0
možnosti
Foto

Paně strážmistře, venku pučí vesna! :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS