Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, takové silnice mít tady, to by byla paráda. :-)

1 0
možnosti
Foto

a což teprv takový hradecký fjord :-) (to by Pardubáci čuměli)

2 0
možnosti
Foto

Pěkný fotoblog. Některé fotky jsou nádherné, např. ta s popiskou O koleno, koleno.

1 0
možnosti
Foto

No, v tom západním Norsku je dost umění udělat ošklivou fotku. To by člověk musel ten objektiv strčit do kanalizační trubky... :-)

3 0
možnosti

Karma, nadherne obrazky, jen se divim, jak muzete psat o tk hnusne zemi, kde kradou ceske deti?

1 0
možnosti

Mýlíte se - ta země je neobyčejně krásná. Za to, co se v ní děje, jak se chovají lidi, nemůže.

2 0
možnosti

Takové blogy mám moc ráda. Takže Vám aspoň karmu a všem spolujezdcům plus...:-)

4 0
možnosti
Foto

Však i Vy se vezete, Magdo;-)R^

1 0
možnosti

☺taky bych jel....., silnice jak stuha je,

rozvinutá do kraje.....

2 0
možnosti
Foto

Ta stuhovitost se mi právě moc líbí a nejraději mám, když silnice udělá takový to mírný esíčko... :-)

1 0
možnosti
Foto

jo, kdyby mi tam někdo nabídl džob tak se hnedka stěhuju... :-)

1 0
možnosti

Jo, znám!! Koncem července mě to zase čeká!:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak to vám závidímR^

(to není kladné hodnocení, ale žádost o svezení ;-D)

2 0
možnosti
Foto

Jako spolujezdec bych s řidičem, který má v ruce současně volant a foťák, nejela. ;-)

Ale fotky se mi líbí, to jo. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

To jsem fotil ze sedadla spolujezdce. Za volantem bych foťák do ruky nebral :-)

0 0
možnosti
Foto

R^...ale i tak...rauzovat po světě to jo, ale přijet do Svitav na sraz to ne.:-P:-):-)

4 0
možnosti

To se fakt nevyplatilo vystoupit z auta alespoň na čůrání? .-)

3 0
možnosti
Foto

Kdepááák. To se v Norsku nesmí. To pak hned přiběhne Barnevernet se zahradnickejma nůžkama... a šmik! Říkají tomu preventivní antikoncepce nezodpovědných rodičů... :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS