Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nařčení ze závisti a z nenávisti dokáží zničit racionální diskusi lépe než dvacet pečlivě propracovaných argumentačních faulů. R^

2 0
možnosti
Foto

a hlavně je to jednodušší... ono připravit si dobrý argumentační faul vyžaduje jisté úsilí :-)

0 0
možnosti

R^ Hezky napsáno; a k tomu vtipná diskuse.... je u Vás příjemně.

4 0
možnosti
Foto

Inu sranda musí bejt kdyby na máslo nebylo... :-)

2 0
možnosti

> Oddělení poctivě a nepoctivě vydělaných peněz je něco jako svatý grál politické ekonomie

Občas to může být problém principu, na vině jsou nejednoznačné zákony, které si i finanční úřady vykládají různě v různých krajích. Konečný verdikt soudu pak může být spíše dílem náhody.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel udělat jednoduché zákony, které by postihly komplexitu moderní ekonomiky je takřka nemožné, takže nějaký prostor na (dez)interpretaci tam asi vždycky bude...

0 0
možnosti

Jo, díky za výuku, mohl bych tady najmenovat jednotlivé blogery podle vašeho článku, přesně tam u nich sedí definice N a Z. Bohužel pak to není diskuse , ale ztráta času.

4 0
možnosti
Foto

Hlavně nejmenovat! :-)

1 0
možnosti
Foto

I69v13a66n 53M88a86r87e15k

1. 11. 2017 17:45

Zasloužená karma p.Řeháčku . R^[>-]

5 0
možnosti
Foto

Sloužím kapitalistické vlasti! :-)

1 0
možnosti

Tak jsme se zase všichni shodli, všichni víme o co jde, ale ti, kterým je to určeno, na jiném místě nenávidí a závidí...

3 0
možnosti
Foto

Jo, kdyby se informace vždycky dostaly k těm, jimž jsou určeny - to by byla na světě Havaj... :-)

1 0
možnosti
Foto

J39a61n60a 46M39a53j94o19v31á

1. 11. 2017 17:16

že by nám neuškodilo učit se rétorice a průřezově vzděláním mít tu i onde etiku...zdá se mi.

A taky se mi zdá, že si lidé často promítají své postoje do jiných. Závidím? Inu, nezávidím. Nebylo mi dáno, úspěchy přeji nebo jsou mi jedno, baví mne, když někdo získá dojem, že závidím něco, co mám dvakrát, nebo prostě nepotřebuji. A tak si říkám...závidí ti, kdo říkají, že závidím já? Jak jinak by je to totiž napadlo? A had se chytá za vlastní ocas...tvoří kruh a z rádobydiskuse je lepší odejít. Ztrácí noblesu. (A nepleťme se, noblesa vůbec nemusí poplácávat ramena, může jít až "na krev" a přesto skončit pomyslným potřesením rukou.)

S nenávistí je to složitější. Přichází s ohrožením (stejně jako v tom roce 68), předcházena snahou o domluvu a únavou. Těžko se pak zahání do ústraní.

4 0
možnosti
Foto

No, nějaká forma struktury projevu by se asi měla učit v rámci češtiny.

Jinak s tou projekcí je to svatosvatá pravda. Už mnohokrát jsem si všimnul, že lidé rádi kritizují to, čeho se jim samým dostává v míře vrchovaté. A to píšu jako starý závistivec a nenávistník. :-)

2 0
možnosti
Foto

.)píšeš fajn, přemýšlíš fajn... sakra, mám já to k tobě ale návist:-) zdravím tě a závidím ti noc...

2 0
možnosti
Foto

a sakra - ty jsi dnes nějaká rudná :-)

2 0
možnosti

Závidím řekám, vidím je téct

závidím chlebům ,cítím je péct

závidím ohňům voňavý dým

závidím růžím a nepochodím :-)

5 0
možnosti
Foto

Vždyť já chci jen žít jak žít se má a o nic víc :-)

2 0
možnosti

Není skoro co dodat. Vidím to stejně.

(Jen snad osobní zkušenost. Semínko závisti, stejně tak nenávisti, bylo u nás v rodině bez milosti zadupáno, a jsem za to moc ráda).

4 0
možnosti
Foto

uděluji řád zlatých dupaček :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS