Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J47a83n85a 27M37a81j30o22v27á

1. 11. 2017 17:16

že by nám neuškodilo učit se rétorice a průřezově vzděláním mít tu i onde etiku...zdá se mi.

A taky se mi zdá, že si lidé často promítají své postoje do jiných. Závidím? Inu, nezávidím. Nebylo mi dáno, úspěchy přeji nebo jsou mi jedno, baví mne, když někdo získá dojem, že závidím něco, co mám dvakrát, nebo prostě nepotřebuji. A tak si říkám...závidí ti, kdo říkají, že závidím já? Jak jinak by je to totiž napadlo? A had se chytá za vlastní ocas...tvoří kruh a z rádobydiskuse je lepší odejít. Ztrácí noblesu. (A nepleťme se, noblesa vůbec nemusí poplácávat ramena, může jít až "na krev" a přesto skončit pomyslným potřesením rukou.)

S nenávistí je to složitější. Přichází s ohrožením (stejně jako v tom roce 68), předcházena snahou o domluvu a únavou. Těžko se pak zahání do ústraní.

4 0
možnosti
Foto

No, nějaká forma struktury projevu by se asi měla učit v rámci češtiny.

Jinak s tou projekcí je to svatosvatá pravda. Už mnohokrát jsem si všimnul, že lidé rádi kritizují to, čeho se jim samým dostává v míře vrchovaté. A to píšu jako starý závistivec a nenávistník. :-)

2 0
možnosti
Foto

J65a69n76a 67M98a68j21o49v73á

1. 11. 2017 21:39

Když se chodilo pro ty vlastnosti k sudičkám, tak jsem se asi někde zapovídalaa nestihla jsem Z a Ž - závist a žárlivost. Tak k Tobě půjdu do učení :-)

2 0
možnosti
Foto

No, kurs žárlivosti pro samouky by mohlo být hezké blogotéma. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.