Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlasovala jsem pro Slovensko,jako poloviční Slovenka,šmrnclá Maďarkou,jsem musela.:-)

2 0
možnosti
Foto

Já jsem jako miliontinový orangutan hlasoval pro Zambii :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky všem za hlasy a zde je evropská TOP-9:

1. Slovensko (37)

2. Francie (26)

3. Itálie (25)

4. Španělsko (21)

5. Velká Británie (19)

6. Island (18)

7. Maďarsko (17)

8. Švýcarsko (15)

9. Chorvatsko (14)

2 0
možnosti
Foto

A zde je neevropská TOP-9:

1. Nový Zéland (22)

2. Kanada (20)

3. Spojené státy americké (19)

4. Izrael (18)

5. Japonsko (16)

6. Austrálie (12)

7. Peru (11)

8. Argentina (10)

9. Kuba (9)

2 0
možnosti
RJ

R68a69d87e37k 56J31a11r91o54š

6. 12. 2017 18:38

Honzo, jako vždy zajímavá anktea, kteroužto pochopitelně karmuji R^

Ovšem chybí mi tam citelně Andorra a Gibraltar, páč tyhle svébytné pidistátečky (území) mě vždy turisticky velmi lákají.

3 0
možnosti
Foto

Jo, já mám malé země taky rád, ale těch cca 250 zemí bylo moc, takže jsem nakonec udělal trochu čistku. :-)

1 0
možnosti
Foto

chybí ti tam Západní Absurdistán i Východní Absurdistán...:-/ podle mne došlo nedávno k rozdělení.;-) protože podle mne jsme tam na dovolených poměrně často... tak promiň za skoro nacionální sveřepost prostého anketáře.:)

1 0
možnosti
Foto

Jo a taky tam chybí Středozemě, Utopie, Liliputánie, Brobdingnag, Atlantida, Genovia a Shangri-La :-)

2 0
možnosti
RE

R^Dobrý! Nedávno psali někde na internetu, že Češi mají nejraději Slovensko a pak s velkým odstupem Švédsko a Norsko. Byl jsem potěšen i když jsem čekal, že to bude spíš Itálie, Francie nebo Kanada, podobně, jako v této anketě:)

1 0
možnosti
Foto

no, ono by asi bylo lepší tu anketu rozdělit na část politickou a dovolenkovou, ale na to jsem byl moc línej :-)

1 0
možnosti
FF

A, prosím pěkně, pane présore...mohu hlasovat i když jsem v žádné ze zmíněných zemí nebyl?;-)

2 0
možnosti
Foto

to bohužel není možné - v regulích soutěže se jasně píše, že hlasovat lze pouze pro země s jejichž panovníky byl čtenář alespoň pětkrát na pivu :-)

3 0
možnosti
Foto

to si někdo vypije :-)

3 0
možnosti
JS

odhlasováno, to je ale hezká anketa :-)

1 0
možnosti
Foto

jo jo, blondýnka :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.