Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je naprosto dokonalé!;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Dokonalé to není ani náhodou. A je to dobře. Viz známý Werichův citát:

"Dokonalost jest krásná věc. Ale má jednu chybu. Věští konec." :-)

4 1
možnosti
Foto

R^ PARÁDA;-) A díky, že se i mně dostalo té cti, ocitnouti se ve výběru Vašem. Jináčej, tyto Vaše rohlíčky jsou dnes obzvláště vypečenéR^ A tudíž, potažmo tuhýždˇ tam hýždˇ obligátní až obligatorní PF do všech nejen dnů přichodších až důchodšíchR^ Se serdečným pozdravem vlastnopalcně na complu mém v ouctě J.A.J.

2 0
možnosti
Foto

Tu dím, tam dím a najednou je z toho plná vana textu. :-)

Tak PF2018 (v HongKongu už ho polapili) a ať se práší za kočárem.

1 0
možnosti

Honzo, to je velmi důstojné rozloučení s blogerským rokem!:-))

I Tobě přeji ať se Ti v novém roce 2018 daří na co vzpomeneš či sáhneš!:-)

4 0
možnosti
Foto

Dal jsem si předsevzetí, že budu více sahat. :-)

Tak na zdraví R^

3 0
možnosti
Foto

K88a21r83e64l 16M69á53d13l44e

31. 12. 2017 12:01

Těšil jsem se, že to vyvrcholí Markétou Š. (ve spolupráci s Vladimírem P.) a Láďou Větvou, ale i bez nich je to na zaslouženou karmu.

1 0
možnosti
Foto

Tady je tolik blogerů, že se (zatím) držím zásady "každý jen jednou", aby se dostalo na více autorů. A Větvičku a Šichtařovou jsem si vystřílel hned v první sérii. Ale pokud někdy začnu recyklovat, tak budou oba první na ráně. Tak slibuji. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dnes ráno jsem sdílela loňského Mrazíka... A stejně jako loni osm dnů budu čísti a ...devátý den...? odpočívat;-). Cink, cink..na zdraví:-)

1 0
možnosti
Foto

Jedna část za den je myslím optimální tempo. Jinak by to bylo na bolení bříška. Ani pekáč buchet se nesmí sníst najednou. :-)

Jo a těmi buchtami v žádném případě nemyslím v článku uvedené blogerky :-)

2 0
možnosti
Foto

I já dávám velkou karmu, ale přiznám se. Přeskakoval jsem. Ale Roman Máca je nedostižný.

4 0
možnosti
Foto

I21v28a70n 37M63a58r71e31k

31. 12. 2017 10:48

Po Novém roce se uvolní post velvyslance v Rusku. Bude tam ideální kandidát p.Hermánku . R^

4 0
možnosti
Foto

I69v83a81n 56M71a53r19e25k

31. 12. 2017 9:46

Velká karma R^ Ještě mi tam sice pár nynějších popředních "znalců a propagátorů té jediné pravdy" chybí, možná příště? Nebude mít blog pokračování ?

Přeji hezký a pohodový ***Nový rok 2018***R^

5 0
možnosti
VS

Také se domnívám, že zapomenout ve výběru na nejlepšího blogera na iDNES a v přilehlém vesmíru je neodpustitelný lapsus.

1 0
možnosti
Foto

J80a23n73a 63M55a26j28o48v94á

31. 12. 2017 9:33

Tedy Honzo...mám přečtenou půlku a musím zatočit s nějakou prací, tak si tu druhou nechám ke kávičce. Ale...to muselo dát děsnou práci :-)))). Díky už ted.

7 0
možnosti
Foto

To si, Jano, myslím též. Mně dalo velkou práci to nepřečíst celé, natožpak Honzovi, to napsat.

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.