Diskuse

Matykání: je náš svět spojitý nebo diskrétní?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Výborně podané.

1 0
možnosti

I72v79a 60M64a85r79k95o27v88á

10. 1. 2018 21:01

Za všechny matematikou nepolíbené děkuji za literární shrnutí a uděluji řád Karla Jaromíra Erbena:-)

Je to paráda, jak muzikant, básník, malíř či matematik vyjádří každý jinou řečí stejnou věc: že nic neexistuje samo o sobě, že všechno se vším souvisí, že vlas a vesmír jedno jsou...R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji uctivě - vesmír se mi pořád směje, že on má řád a já ne, tak teď jsme si kvit. Ještě přidat nějaký ten řádek textu a je to doma... :-)

2 0
možnosti
Foto

Samozřejmě diskrétní.:-) Já bych radši nějakou pohádku,pane profesore:-)

1 0
možnosti
Foto

Pohádka byla na Silvestra. :-)

2 0
možnosti

R^Poprvé jsem Vám pořádně rozuměl. Asi na 1- až 2. Díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

No, tetokrát to bylo stříknutý fyzikou.

Proto to asi bylo stravitelnější :-)

0 0
možnosti
Foto

Vynikající článek a nádherné video na konci. R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík. To delší video, na které je tam jen link je ještě lepší, ale trvá přes hodinu a měl jsem obavu, aby si čtenář na fraktální zoom nevypěstoval návyk :-)

0 0
možnosti
Foto

V tom nekonečném... videu vidím duši matematiků....R^

1 0
možnosti
Foto

Duše matematikova je čirá jako studánka... a zhruba stejně hluboká :-)

1 0
možnosti

Já bysem chtěla taky takovou hlavu!:-) To byla určitě nějaká protekce...

Nejvíc se mi líbí...du...du...du...du...ňu...ňu...ňu...Ňujork a diskrétní příhoda z divokého západu. A prosím, s čím se podává ta kvantová pěna?:-P

(no, hlavně, že jsi neumrzl)

1 0
možnosti
Foto

Kvantová pěna se podává s točenou dvanáctkou.

O tom informoval již Galileo, když řekl "a přece se točí" :-)

1 0
možnosti
Foto

jasně, je to pro mě srozumitelný...i když matykání mám spojeno spíše s nekonečnou diskuzí:-)

2 0
možnosti
Foto

doufám, že se jedná o diskusi diskrétní :-)

1 0
možnosti