Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Je fajn, mít při sobě v každé situaci "Balíček karet":-)

2 0
možnosti
Foto

a též kudlička a provázek se hodí, o ručníku ani nemluvě :-)

2 0
možnosti
MS

:-)R^ Doufám, že ta předpověď mocností astrálních se k nám nedostane skrzevá černou díru. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Podle posledních zpráv se vzpříčila v osmapadesáté vyšší dimensi a na jejím vyproštění pracují spojené síly mikrokosmu i makrokosmu. :-)

1 0
možnosti
JT

Tož už dnes uvidíme, jestli devítka postoupí. Pobavil jsem se;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak dnes se mi doneslo, že Drahoš měl na lístku č. 9 - tak asi postoupí ;-D

2 0
možnosti
RJ

R22a88d35e29k 35J91a66r68o47š

12. 1. 2018 20:30

Pobavilo a potěšilo :-) R^

2 0
možnosti
Foto

a což teprv až se budou vysílat Hovory z Lánek :-)

3 0
možnosti

Móc pěkné statistiky! Ale pořád nejlepší by byl náš oblíbený kandidát: hezky česky - Honza Řeháčkojc, když tedy devítkový. Ale nesměl bys nám vše říkat prostřednictvím matykání:-))

To bysme věděli houbeles:-D

1 0
možnosti
Foto

Já bych prvním dekretem zavedl diktaruru diferenciálu! :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, Ty jsi neuvěřitelný, všehoschopný, řekla bych...Ívl...?;-) Moje křišťálová koule jsou moje děti, dnes večer vyslechnu jejich názory a pak půjdu volit. Ty nás prostě připravuješ na dávno astrálně-numerologico statistický výsledek... (Rzeháczek);-D

1 0
možnosti
Foto

Křišťálové koule na Hrad! :-)

1 0
možnosti
Foto

ne, že bych z něj měl radost, ale přijde mi, že proti MZ má nejlepší šanci...

0 0
možnosti
PH

P52e95t29r 42H93a78l41í25k

12. 1. 2018 9:56

můžete mi prosím dát odkaz na nějaký kladný článek o Zemanovi?

Nevzpomínám si, že bych takový viděl.

2 0
možnosti
Foto

Já jsem nepočítal kladné články, ale hustotu kladných slov v článcích o jednotlivých kandidátech. Člověk je tvor positivní, takže kladná slova používá častěji (to je z té tabulky i vidět). Jen se to holt liší v míře... :-)

Nicméně si matně vzpomínám, že pár kladných článků o Zemanovi jsem tu viděl. Když si projdete rubriku Politika, určitě na nějaké narazíte...

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.