Diskuse

pírko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jemné nenápadné fúúúúú a najednou třesk jako když se rodí nový vesmír...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Teorie Jemného Fúúúú

(na tom by se mohla fyzika a církev shodnout) :-)

1 0
možnosti
Foto

od začátku mi tam chyběla Riemannova hypotéza...až z diskuze jsem se dozvěděl, že na ni taky došlo:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám zaručené zprávy, že beránek už ji vyřešil a za získaný milion doláčů nechá nejprve všem vlkům udělat manikůru a pak odjede s ovečkou na Kanáry. :-)

1 0
možnosti

No nazdar ... teď může Archimédés hrát s planetami kuličky.-)

3 0
možnosti
Foto

Nebo s Topolánkem. Ten teď bude mít hodně času... :-)

2 0
možnosti
FF

Původně jsem tedy myslel, že se bude odehrávat příběh odvážné a spořivé hospodyňky, ale teď by mě dost zajímalo, jelikož mi to nedá spát, jak to vlastně dopadlo s těmi ovečkami, jestli beránek s tím "Já vás nedám!" nemluvil jen tak do ztichlé noci vranímu pírku a celému světu navzdory.

P.S.....babička našeho beránka zas štrykovala šálu:-)

3 0
možnosti

Babička našeho beránka taky! Jestli my nebudeme do rodiny! .-)

3 0
možnosti
IM

I96v79a 43M76a32r94k67o46v30á

17. 1. 2018 22:59

...takže nový smysl může objevit stará melodie...:-)

Tón vytržený z melodie neznamená nic. A je vůbec poznat, když jeden (jedinečný) tón v melodii chybí?

1 0
možnosti
Foto

Je. Pozná se to tak, že je v melodii průvan. :-)

2 0
možnosti
Foto

J78a28n59a 24M11a69j83o15v33á

17. 1. 2018 20:50

...a možná vesmíru nic takového, jako jsou beránčí starosti i odhodlání, jedno není...

copak vím?

copak víš?

2 0
možnosti
Foto

Já doufám, že mu to jedno není. On si jen hraje na tvrďáka... :-)

0 0
možnosti

Honzo, to je moc hezké. Ano...jedno odvážné nadechnutí...to je to oč tu běží.

4 0
možnosti
Foto

jojo, jak se říká i zatřepetání motýlích křídel dokáže změnit světové klima :-)

1 0
možnosti
JS

...moc pěkné a hřejivé - jako vlna Beránkova:-)R^

2 0
možnosti
Foto

tak to mě těší, že jedeme na stejné vlně :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.