Diskuse

O volbě Drahoše i Zemana a o léku proti šílenství

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^tak to mám u adminů docela průser:-)

1 0
možnosti
Foto

myslím, že na té sobotní kartáčko-brigádě vás bude víc :-)

0 0
možnosti

Možná by to šlo vysosávat z rss.

i Blogy idnes jej mají ... je to na:

https://blog.idnes.cz/rss.aspx

1 0
možnosti
Foto

Já to dělám tak, že si ve smyčce projedu všechny blogy, titulky naházím do textovýho souboru a z něho si pak vybírám.

0 0
možnosti
Foto

já už se nedivím ničemu :-)

2 0
možnosti

Mám elektrickej zubní kartáček ... to půjde samo .-)

.

R^

2 0
možnosti
Foto

božemuj...čtu jak o překot, co řekl můj milovaný pruhovaný kluk o Miloši Zemanovi... takovej slušnej je ... no tak nic, dobrýR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Já se tu jen v koutku tiše modlím, abych se dočkal soboty ve stavu relativního duševního zdraví (ale zásoby piva začínají se povážlivě ztenčovat) :-)

2 0
možnosti
Foto

P65e37t48r 33O16m40e89l77k74a

24. 1. 2018 12:13

Dobrý výčet.R^ Energie spotřebovaná k napsaní těch článků by rozsvítila malou obec.:-)

3 0
možnosti
Foto

No, připadne mi to jako větší tsunami než u parlamentních voleb (které jsou neskonale důležitější). Až mám pocit, že ta přímá volba nemá ani tak funkci státotvornou jako zábavní - ve smyslu starověkého "Chléb a hry". Jen nevím, zda si po skončeném mači (bez ohledu na vítěze) dokážeme potřást rukama a rozejít se klidně do svých domovů... :-)

2 0
možnosti

R^R^R^ k tomu není co dodat!

2 0
možnosti