Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všude je to stejné, až se příště narodím, budu Ruženka Šípková, ta se aspoň vyspala.R^

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že poslední baštou zdravého rozumu jsou "Staré řecké báje a pověsti", ale tam zase mají nekřesťanský dluhy. Jinak já bych byl nejraději tím čertem, co ho v Hrátkách hraje Stanislav Neumann. :-)

0 0
možnosti
Foto

úplně jsem vám zapoměl říct, že už mám zub vytrhnutej...jeden z posledních :-)

2 0
možnosti

tak to nezapomeň chladit zlatavým mokem:-)

1 0
možnosti
Foto

R^moc jsem se zasmála ikdyž je to vlastně k pláči, každopádně za invenci a vtipné zpracování karmaR^

1 0
možnosti
Foto

no jo, musí si člověk od té vysoké politiky občas odpočinout, jinak by si moh rovnou hledat garsonku v Bohnicích. :-)

0 0
možnosti
Foto

zvláště pak bilo nebilo je kouzelný:-)

1 0
možnosti
Foto

těší mne, že jsi neomylně vyhmátl ideologické těžiště příběhu R^

inu, takový politický instinkt už se dneska nevidí :-)

0 0
možnosti

Tak vona to je pohádka! ... no to se mi ulevilo ... pohádky přece mají dobrý konec ... tedy ... pokud je nepsala Božka .-)

1 0
možnosti
Foto

některé pohádky mají dobrý pouze začátek a pak už to s nima jde jen z kopce :-)

0 0
možnosti

Politika je mrcha. Že jste to Vy, nic neříkám.

1 0
možnosti
Foto

A vojna není kojná, desátníku! :-)

1 0
možnosti

I23v80a 59M15a10r70k13o23v50á

30. 1. 2018 22:42

Propánakrále, snad ten vysavač byl aspoň kvalitní Electrolux, známý to artikl Leo Poppera z Buštěhradu, a né nějaký papundeklák Made in China!?..... :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jednalo se o vysavač státního rozpočtu značky Prachyfuč. :-)

3 0
možnosti
Foto

zcela mne dojalo zmíněných dvanáct zahalených panen;-D, a i když ve škole hodiny bily a pak čtyřicet pět minut nebily... musela jsem si pořádně, odhruvši sebrané spisy FP, přečíst doma, s tím pravým pocitem žáru královské lásky.R^:-) hezké

1 0
možnosti
Foto

Pannami z Panamy jsem dojat též. Snad jednou dostane se mi cti odhalit jim poprsí, sousoší či taje elementární logiky - např. proč hodiny, které ve škole byly, bily, zatímco ty, které ve škole nebyly, nebily.

Ale rozhodně bych uvítal, kdyby už konečně ÚJČ povolil v 2.pl celkem logické zdvojení, abych mohl na slavnostní odhalení pozvat i Cech pannen kutnohorských. A Buffalo Bylla.

Na stožár královské lásky věším císařovy nové trenýrky.

Černobílé samozřejmě. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Jene, domnívám se, že se nečervená. Vážně, ani trochu:-). Nejspíš vydal tiskové prohlášení, že se o žádný návod k obsluze vysavače nejedná a kdo si to myslí je hnůj, póvl a pražská kavárna.

1 0
možnosti
Foto

Já se obávám, že červenání je pro politické řemeslo takřka automatická diskvalifikace. K naší škodě... Červenání je příznakem toho, že morální vlákna v naší duši ještě neodumřela.:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS