Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

ufff. tak jo. ale pomalu

1 0
možnosti
Foto

pomalu nejdál dojdeš :-)

0 0
možnosti
Foto

J85a20n83a 66M19a73j17o18v82á

4. 11. 2018 20:31

Děkuji, honzo, šiklo se mi to akorát po zoufalé snaze narvat si do hlavy pár slovíček. R^

1 0
možnosti
Foto

asi bude potřeba vypustit pár telefonních čísel, aby se uvolnilo místo... :-)

0 0
možnosti
LF

L36u29k94a96s 77F11i25k13r

4. 11. 2018 17:11

Kez by to vyslo s temi Democrats.

1 0
možnosti
Foto

Díky za rozšíření slovníčku. Nejsem zrovna "number-cruncher", ale tohle vypadá "as easy as one-two-three". Pár idiomů bych si snad mohla zapamatovat.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

no a v nejhorším si je můžete napsat na dlaň, že jo... :-)

1 0
možnosti
Foto

H83a24n52a 28V46l35k49o74v62á

4. 11. 2018 13:54

:-) Něco přešlo do češtiny skrzevá seriály - jeden můj partner sledoval jakýsi sci-fi seriál kde byla postava (zřejmě nějaká z řad klonů, až tak jsem to nesledovala), která si říkala Sedmá z desíti.

To mi vždycky vyvstalo v paměti při hovoru s jednou z (mých nejmilejších) kamarádek, která pro zábavu běhá orientační běh a z každých závodů bez ohledu na úroveň (ať jde o oddílový přebor nebo Mistrovství republiky) vždycky přijde s umístěním třeba "pátá z jedenácti"... (čím víc se jí blíží důchod - kategorie jsou podle věku - jsou umístění úspěšnější).

Podobnou zkušenost mám s dětmi ambiciózních rodičů.

Jen mne jako trenérku a bývalou reprezentantku vždycky napadne, že být čtvrtá na MS je trošku něco jiného než být druhá v Krajském přeboru.

A že mnohdy je sportovní technika cennější než první místo v MP.

To když děti ambiciózních rodičů začnou soutěžit i v ležení na zádech....

1 0
možnosti
Foto

Jo, do češtiny toho po plyšáku napadalo dost. Namátkou "kostlivec ve skříni", to jsem za socíku nikdy neslyšel.

Ale v ležení na zádech mám černý pás. A jestli jsem druhý v kraji a nebo čtvrtý na MS neřeším. Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se. :-)

4 0
možnosti
Foto

R^ ale myslím, že česká krkolomnost nekrkolomnost...jen se tak schválně zeptej, na ulici, v obchodě...co to tam s nimi udělalo, když se k nim z Nového Jorku dostalo Kolik třešní, tolik višní. Vsázím se, že sklopí zrak a němým výrazem památku a nedostižnost génia z Liptálkova nezapřou.)V děkuju, hezký počtení:)

1 0
možnosti
Foto

R^super blogR^karma a dík za osvětu;-)

1 0
možnosti
Foto

Poučné.

Jen to "she was about twentyish" se mi nezdá. Tam je neurčitost přece vyjádřená dvakrát. Já bych řekl "she was about twenty" nebo "she was twentyish". Možná však dvakrát použít neurčitost je idiom, přirozený jazyk často není logický.

1 0
možnosti

Jaroslave, jestli to není tím, že jste jeden před vodou, a druhý za vodou:-))

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.