Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nekonečně! :-)

(a stav se někdy v pantografu, máš tam nekonečně mnoho áček...)

1 0
možnosti
JH

J54a93n 75H32u64r51k30a

11. 7. 2019 15:25

matyka je prolhaná věda vždy když mám obědovou rovnici na stole tedy knedlíky maso omáčka výsledek je pokaždé jiný buď chybí knedlík omáčka nebo maso...;-€ tuším že bude chyba v dělení... zlomky... ovšem znovu a znovu se na rovnici vrhám hledaje definici funkce hladu

2 0
možnosti
Foto

počkejte až se dostanete k večeřové nerovnosti:

intensita(hlad) > k*objem(lednička), kde k>0 je konstanta :-)

2 0
možnosti
JB

Já už se to nikdy nenaučím i když sem tam něco chápu. Vlastně jsem to celé přečetl jen díky Vašemu způsobu podání.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Já taky sem tam něco chápu. Takový je život. Všechno se pochopit nedá. :-)

1 0
možnosti

Aha. Tak já mám jen Tullamore dew. V tom bude ten háček:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tady už i diskusní příspěvky skáčou splašeně po definičním oboru. Resp. po definiční oboře. :-)

2 0
možnosti
DM

No, pane Řiháčku, popularizace a zjednodušování jsou pěkné věci - ale odtud potud.

Viz např.

https://martisek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=718989

Vektory se mezi sebou samozřejmě násobit dají (a měl by to umět každý, kdo má maturitu) a kdyby mi student u zkoušky řekl, že bod a vektor je totéž, vyhodím ho. I Vy to nakonec popíráte s tou Vaší červenou a modrou přímkou - vektory fungují jenom na té červené, kdežto body v pohodě na obou. Takže to nemůže být totéž.

Další raději bez komentáře.

Jsem docela zvědav , co se od Vás dovím o té dimenzi :-)

1 0
možnosti
Foto

To klidně vyhazujte. Já tomu taky kdysi fandil, ale teď už se třeba na parametrickou rovnici přímky dívám jako na sčítání stejnocenných objektů. A žádné výpočetní ani konceptuální obtíže mi to nezpůsobuje (polohové vektory mi to jistě prominou). :-)

Další operace nad vektory se samozřejmě zavést dají, ale není to nic, čemu bych na této úrovni chtěl říkat "součin". Ani ten 3d nesplňuje ux1=u.

0 0
možnosti
Foto

Velmi mne zaujala humorná vložka, můj dnešní cíl :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak doufám, že to bude i zítřejší start. :-)

1 0
možnosti
MP

Rád jsem si přečetl. R^

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že ne najednou 8-o:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Ráda počítám odchylky vektorů a přímek. Kosinus úhlu rovná se jejich skalární součin lomený součinem jejich absolutních hodnot. Přičemž absolutní hodnota neboli velikost vektoru je vlastně přepona pravoúhlého trojúhelníku, jehož odvěsnami jsou složky (nesprávně souřadnice) vektoru - čili velikost přepony=vektoru vypočteme pomocí Pythagorovy věty. Jelikož odchylka přímek může být nanejvýš 90 stupňů, počítáme skalární součin u přímek jen v absolutní, kladné hodnotě. A sčítání a odčítání vektorů mě rovněž baví, a ráda si to maluji R^

1 0
možnosti
Foto

Já zase nejraději počítám body na rotačním hyperboloidu, které mají celočíselné souřadnice. To se vždycky nasměju. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem jen účetní. Tak pochop, Honzo, že to bude pro mne učivo tak na měsíc ;-D

Ale snažit se budu, to přísahám R^

2 0
možnosti
Foto

Standardní postup je přečíst úvod a poslechnout písničku. Pouze nepolepšitelní masochisté čtou i to mezi tím. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.