Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

srolovala jsem až ke splašenýmu zajícovi a tomu jsem teda dost rozuměla;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jen počkej, zajíci. :-)

0 0
možnosti

Přináším novou informaci! ... kam jsem ji sakra ... no nic, tak snad příště!-))

2 0
možnosti
Foto

Pašerák informací ten tvrdej chleba má. :-)

1 0
možnosti
PK

Asi pro fajnšmekry. Pp chvíli jsem sroloval dolů jak je to dlouhé a je to dlouhé. Tak jsem skočil přímo na konec a asi jsem přišel o humornou vložku, jak se píše v komentáři. No co už.

2 0
možnosti
Foto

Kdepak pro fajnšmekry. Matykání je především určeno pro myši, kterým poskytuje přirozený výběh. Když si totiž myši každý den pořádně nezarolují, tak jim začnou atrofovat kolečka. :-)

3 0
možnosti

Moc pěkné! Došla jsem až! k humorné vložce. A tam je můj začátek konce...

Ale věřím, že ti co umí, si přijdou na své:-)

1 0
možnosti
Foto

Ti co to umí si čtou Bourbakiho a popíjejí při tom Bourbon.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.