Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za rozšíření znalostí. R^

2 0
možnosti
Foto

Potěšení bylo na mé straně :-)

(koneckonců já jsem toho o ní taky moc nevěděl)

0 0
možnosti

Pěkný průřez její kariérou. To ale muselo dát hodně práce!R^R^

P.S. Ovšem ta její asexuální kaťata pod sukýnkou, to je pohled pro bohy.;-D

1 0
možnosti
Foto

No jo, ono to chvilku trvalo než to dokonvergovalo k tomu dnešnímu frivolnímu úboru :-)

1 0
možnosti
TG

T24o46m95á74š 74G14a75y22e91r

13. 10. 2019 10:03

R^Výborný blog. Díky....

P.S. Přecházím na syrovou stravu a snad i v mém věku to může vést k nějakému úspěchu.

1 0
možnosti
Foto

Přeju hodně zdaru při tréninku trojitého salchowa :-)

1 0
možnosti
Foto

skvěýj a obsáhlý článek, včera jsem viděla norský film, který pojednává o jejím životě.R^

2 0
možnosti
Foto

rozhovor s režisérkou je přilinkován na slovo "nepodpořila" v začátku té sekce z 2. sv války :-)

0 0
možnosti
Foto

Krasobruslení je moc krásný na koukání. Díky za fajn článek plný skoků a piruet.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

já si ten její příběh vybral hlavně proto, že je to zajímavá paralela pro tu diskusi o odkazu KG - ale pokud jsem tím potěšil fanoušky krasobruslení, tím lépe :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavé rozšíření R^

0 0
možnosti
JP

Tak Honzo, teď ti předvedu umění do jakéhokoli článku na jakékoli téma propašovat "to svoje". Mnozí ho tu ovládají, já samozřejmě taky. Marná je tvoje jako vždy precizní historická vsuvka, nic nedbám a jedu. Ve videu o pražském mistrovství jsem neomylně vyčenichal jednu fázi Sonjina vývoje, kdy vypadá přesně, ale fakt naprosto přesně jako Greta Thunberg. Greta je převtělením Sonji, vydechl jsem šokovaně. A všechno se bude opakovat. Zahltí nás svými jízdami po světě, proměněná v hollywoodskou hvězdu, přinutí nás změnit postoj ke klimatu jediným trojitým odpíchnutým rittbergerem. A až to všechno zvládne, potřese si rukou s nějakým novým Hitlerem, oporthunistka jedna, ve svém Thunbergtechsgardenu.

1 1
možnosti
Foto

Tak to tě trumfnu a do diskuse vpašuju téma, které naši společnost rozděluje více než Greta a podpisy Gotta dohromady.

Když se na to pražské video pozorně podíváš (a dobře je to vidět v 1:18), zjistíš že na tribuně za ledovým oválem je - bílé na černém - napsáno ZEMAN :-)

3 0
možnosti
Foto

J37a58n42a 47M35a45j41o71v77á

12. 10. 2019 10:45

Děkuji. Tohle si mne jako první čtení po návratu z /pro tebe malých pro mne velkých/ cest vybralo skvěle. R^

1 0
možnosti
Foto

Není malých cest. :-)

0 0
možnosti
Foto

Také děkuji za krásnou vzpomínku. Já mám Sonju Heni spojenou s Nicole Hasler (nevím, jak se správně píše; Francouzka), která dělala báječné piruety, a tím mi připomínala právě Sonju...

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.