Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za zprostředkované vzpomínky i za muziku :)

2 0
možnosti
Foto

Škoda, že to v těch klubech někdo nenahrával, to by byla teprv muzika. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za článek, pamatuji, jak jsem se občas jezdil za studií na fakultě v Olomouci (kde tehdy chcípl pes) na týden do Prahy, abych obrazil co největší počet podobných štací. Činoherák, Reduta, atd. Byly to fajnový týdny...

Díky za blog.

3 0
možnosti
Foto

Ale zase jste si moh dát nefalšovanýho Viklickýho: "V Holomóci městě" :-)

0 0
možnosti
JT

J69i29r81i 27T59i65c76h41y

21. 11. 2019 17:01

Ja bych zasel jeste dale, do druhe pulky padesatych let, kdy Jirka Suchy se svou skupinou hrali v Redute rockandroll (JZD buggy), navzdory komunisticke culture.

2 0
možnosti
Foto

No vida, jak velká míra svobody zde panovala.

1 0
možnosti
Foto

v Redutě jsem nikdy nebyl...vlastně už jo...teda té dřívější:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak hup na motocykl času a vzhůru do minulosti

(respektive vzdůlu do 80. let) :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vjednoduše - uctivé poděkování Tobě... i jimR^R^...prosila bych titulkový metál pro Řeháčka:-)

2 0
možnosti
Foto

Prosil bych ale heavy metál :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Jinak i ode mne dtto co pí Šípková.

1 0
možnosti
Foto

Díky a zdravím :-)

0 0
možnosti
JL

Paráda :-)R^

Také jsem svého času redutoval. Ještě bych skromně připomněl Vlastu Průchovou.

4 0
možnosti
Foto

Díky za doplnění. Na dámy jsem trochu zapomněl - za zmínku stojí i Jana Koubková či Mirka Křivánková (jinak já jsem jen tiše seděl vzadu a ani redutal):-)

1 0
možnosti
Foto

ajlajkvřes, butnottheredkind :-)

0 0
možnosti

To je moc hezky napsané vzpomínání. Bezva popsaná atmosféra Reduty dřívějších časů.

A k tobě se tato hudba vyloženě hodí.

S jazzem jsem se "zasekla" u Acker Bilka:-)) Ale ty všechny, co jsi jmenoval...Viklického, Décziho (toho mám ráda i když mluví:-D), Svobodu...ano, to jsou jazzová esa.

4 0
možnosti
Foto

Na Décziho jsem asi před deseti lety úplně náhodou narazil v HK na divadelním festivalu. To bylo příjemné překvápko. :-)

1 0
možnosti
KT

Holky z tý druhý party, to je od D. Fikejze, si mě nevšímaj...

1 0
možnosti
Foto

Jestli to není tím, že jste inženýr, co pracuje v zelenině :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.