Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J38a31n49a 60M56a14j84o84v45á

27. 11. 2019 23:44

Jééé, karneval :-)

1 0
možnosti
Foto

tak se ruší žal :-)

0 0
možnosti
JB

Pěkné to tam máte.R^

1 0
možnosti
Foto

No, je to trochu zkoncentrovaný. Jinak je to celkem normální parčík :-)

0 0
možnosti
Foto

No, Ty mi tedy dáváš... před chvílí jsem doposlechla romantického Káju, pak jsem zkoukla syna, jak mává symfoňák ;) a teď tahle nádherná krása...V. Vše je krásné, ale ta dlažba s různě barevnými lístky.. R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, propuštěné lístky se ocitnuly na dlažbě :-)

1 0
možnosti
LJ
JP

Dva pohledy na jednu skutečnost. Tvé výbuchy barev podzimu, Honzo, listí poskládané do útvarů, občas až podezřele připomínajících fraktály - a moje současné gellnerovské pocity: “Zřím oknem krčmy ven v rozmoklou půdu. Podzim se stromů listí rve.” No jo, po procházce lesní jesení spojené s kocháním a nebo po návštěvě stavebního úřadu, to jsou věci od sebe vzdálené několik parseků. Narvi tam stavební povolení, Béďo, a já se z okna mé malé vysněné dřevěnice budu taky kochat. Fotky krásné, Honzo, tak se omlouvám, že jsem do tvé romantiky podzimu hodil trochu psychovidle. Ostatně, jsem vítězem celostátní soutěže v poezii na téma Podzimní deprese. Jak vidno, byla to “přípravka”, nyní už jsem v “exekuci”.

3 0
možnosti
Foto

Josefe, proč ses nedostavil na sraz? Nemohl jsi?;-)

1 0
možnosti

Tééédy...to je podzimní šmakes:-))))

To je jediné, co mám na podzimu ráda - tu úžasnou paletu barev.

Díky moc za přírodní podzimní barvy "přenesené" přes vodu:-)))

1 0
možnosti
Foto

No jo, ale tu zimu co kvůli tomu člověk musí vytrpět. To bych raději nechal furt zelenou, ale s teplíčkem. :-)

2 0
možnosti

Hezky jsi to narval, Jéňo ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Dík za odborné zhodnocení, Míro. :-)

1 0
možnosti
Foto

Colours of Canada.....R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo, bez mapláčů by to tak nevyznělo :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.