Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^ Dostal jsem se (bohužel) k tomuto článku až teď. Nejvíc si cením slovní hříčky "Bude topolů?" "Kdepak, Výsosti, bude líp". ,,,;-D,,,

1 0
možnosti
Foto

Byly v tom i lepší hlody, ale čtenáři je vyzobali.

Inu, kdo pozdě chodí, sám sobě škodí. :-)

0 0
možnosti
JP

Brilantní až briliantní, ostatně jako každý rok. Kromě nezbytné (a jistě piplavé) “rešerše šarže” postižených (=vyznamenaných) vybraných blogerů i nášup v podobě nalézání kompulzívně obsedantních poruch u zkoumaných a jejich důsledná absurdizace až obludizace. Jako v případě skvělých karikaturistů stačí Honzovi vyhmátnout hlavní rysy obličejů a vypíchnout je z “ksichtu” na pavlač pozornosti, ale kdo aspoň tuší, kolik je za tím fachy, která občas neužitečně spadne pod stůl, zůstává v tichém obdivně sošném postoji, lidově zvaném štronzo.

3 0
možnosti
Foto

Poslyš, budeme muset uzavřít nějakou dohodu o nechválení.

Já se pak červenám a vůbec nevím co na to říct... :-)

1 0
možnosti
JB

R^:-) U mně E. Nová za 1.

1 0
možnosti
Foto

V tom jsme za jedno. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkně napsáno, byť trochu dlouhé. Čtu si to po částech.

Doposud se mi nejvíce líbil František Skopal. :-)

Přeji Ti veselý konec roku a hodně štěstí v roce 2020.

2 0
možnosti
Foto

Mně se nejlíp asi psala Edna Nová, ale to jen proto že mám slabost pro pohádky. Ta byla napsaná snad za 15 minut. S panem Skopalem to tak rychle nešlo.

Tak hodně zdraví a štěstí do tohoto unikátního roku :-)

(další takový bude až v roce 3030)

3 0
možnosti
JV

Říkal jsem si, jestli letos nezapomenete, jako vždy naprosto perfektní... ještě teď mi tečou slzy od smíchu :-) ... všem vše dobré do nového roku :-)

6 0
možnosti
Foto

A já si zrovna říkal, kde se touláte? :-)

I Vám vše dobré (pro případ že to "všem" nemá autoklauzuli)

1 0
možnosti
RP

To je hotové peklo.

V restituci po sametu jim vrátí sirné lázně, ale v pekle honí Káču, nahání princezny, potom se spletou a dotáhnou si tam Kabáta a ten jim polovinu pekla rozmlátí, za dotace se školí v Agročertu a lázně nakonec vzal čert.

Ďas aby takové peklo vzal!!!

https://www.denik.cz/regiony/kdysi-vyhlasene-sirkove-lazne-nyni-chatraji.html

https://novojicinsky.denik.cz/zpravy_region/sirkove-lazne-u-rybiho-mozna-znovu-oziji-20120524.html

;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem si koupil patery zápalky a hned zítra si podle vašeho vzoru udělám sirkové lázně. Doufám, že mi to neucpe odtok z vany. :-)

2 0
možnosti
KT

;-DSkvělé, je to nejlepší silvestrovská zábava za poslední leta, akorát vám tam chybí Agročert.

Jeden průtokový ohřívač, ani kauzální koncept mi na to nestačí.

Do Nového roku přeji Vám všechno, co si přejete sám a sobě další podobné články.:-)

2 0
možnosti
Foto

Pane vrchní, jeden agročert se slaměným biobrčkem :-)

https://www.youtube.com/watch?v=VyKQR0mTUYQ

Díky za přání. To, co si přeju sám by asi nikdo neuhod a tak jsem rád, že jste to zaonačila takhle šalamounsky. Tak ať se vám daří.

3 0
možnosti
Foto

Jene, báječně jsem se pobavil. Skvělé a přeji moc radosti a štěstí v novém roce. R^

4 0
možnosti
Foto

Díky za spolupráci a též přeju hodně štěstí v novém roce :-)

1 0
možnosti
Foto

Hned s tím běžím na výbor. :-)

4 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.