Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milé a poučné se začíst, Honzo. Vyprávění zanícené, příběh závěti jsem neznal. Osvěžení, zastavení, spíš spočinutí. Díky a pozdrav do tvé exulantské poustevny.

1 0
možnosti
Foto

Musím se přiznat, že tenhle díl jsem trochu odfláknul. Prosinec je i v poustevně období krutopřísně hektické (já se kolikrát musím smát jak tady v závěru roku šturmujeme jak za socíku), takže jsem si vypomohl překladem, abych splnil plán. Zdravím tě a posílám pozdrav do předvánoční Prahy. :-)

0 0
možnosti

Děkuji za krásný blog o jednom z největších hudebních géniů všech dob. Beethovenova životní cesta byla už od dětství nesmírně náročná a plná útrap. O to větší a monumentálnější je jeho dílo coby odraz osudem těžce zkoušeného skladatele.

Odstavec, v němž citujete V. van Gogha a jehož poté dále rozvíjíte, je naprosto přesným vyjádřením toho, co představuje a jak těžce se prosazuje PRAVÉ umění skutečných uměleckých géniů.

Rád jsem se zaposlouchal do nádherné hudební ukázky, kterou na závěr Vašeho skvělého blogu uvádíte.

Velká karma pro Vás R^;-)R^.

1 0
možnosti
Foto

Ono bez toho utrpení to asi nejde. Pohodlný život z vás génia neudělá. :-)

Díky za komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.