Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hmmm tak tomu vůbec nerozumím:-)

0 0
možnosti
Foto

Já moc taky ne. Ve fraktální geometrii nedělám, a naposled jsem se o fraktály zajímal v 80. letech. Ty obrázky jsem si napočítal čistě protože jsem potřeboval otestovat nový software.

Strýček Google vám toho prozradí poměrně dost, ale mám pocit, že jsou to hlavně fakta popisná, nikoliv osvětlující. Něco jako když zjistíte, že po dálnici jezdí v průměru 20% červených aut a 30% modrých. To vám ale furt neříká jak to auto funguje a proč jede.

Z mého pohledu laika je za komplexitou této konkretní množiny (o které se ví, že se chová podobně jako jistý typ dynamického systému) schovává to, že zlomky jsou na číselné ose rozprostřeny nerovnoměrným způsobem. Tyhle hrudky v kaši reálných čísel pak vytváří ty krajky...

0 0
možnosti
Foto

Líbí...včetně slova "matyka" ...vzpomínám si, že jsem jen někde v nějaké diskuzi hájil právo autora používat při hovorovém výrazu právě to ypsilon :)) R^

1 0
možnosti
Foto

Já tu diskusi bohužel objevil až když už byla barikáda vychladlá. Jinak bych se s chutí přidal na Vaši stranu.

1 0
možnosti
Foto

Výborně napsáno, karma vskutku zasloužená :-)

0 0
možnosti
Foto

Dík. Karmu si zaslouží spíš počítač. Jen na ten poslední obrázek šrotil 6 hodin, zatímco já si válel šunky.

0 0
možnosti
Foto

Jak by řekl básník:

Co je krásy na světě. Jen mít software k vidění.

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.