Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT
Foto

Díky. Ty jejich krajiny se fotí samy.

0 0
možnosti
Foto

To zelene zkamenele more je uzasne R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, taky jsem úplně zkameněl, když jsem ho viděl.

Naštěstí jsem se hopsáním zase zohebnil.

0 0
možnosti
PJ

Bloudit po Islandu není zrovna pro každého, díky za dojmy a fota, máme dost podobné. Dojmy teda.

0 0
možnosti
Foto

Jo, dojmy byly silné. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
FS

Karma jako eyjafjallajökull.R^

Loni jsem tam pár dní byl a mohu potvrdit - je to naprosto úžasná krajina.

1 0
možnosti
Foto

Tak to bude vytopeno v koupelně, v předsíni i v kuchyni! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Úžasný blog! Chvilkami mi byla i zima, jak jste mě vtáhnul do děje;-)

2 0
možnosti
Foto

I pro pána Jána, esi Vás něco vtáhlo do děje, tak to bude chtít vyprošťovák.

Doporučil bych Brennivín (tradiční Islandský likér z brambor)

1 0
možnosti
PM

P80e91t45r 52M89u63r93č16e37k

28. 3. 2014 12:41

Nádherná záležitost.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu.

0 0
možnosti
KC

Rád cestuju s lidmi prostřednictvím obrázků. Svět mám sice dost sjetý, ale ani zdaleka jsem nebyl všude. Zrovna Island v tom výčtu chybí, takže díky za text i obrázky.

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jste si to užil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.