Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

....R^R^;-D;-D...po ránu skvělý.....

..kdy budou další pohádky....napadá mne třeba Devět krkavaců.....R^?

1 0
možnosti
Foto

Dík. Tyhle pohádky jsou starý, já je napsal v roce 1992 a jen si je dávám do archivu.

Je jich celkem devět a každý den v 9.09 bude jedna. Jsou v mé sekci "báchorky" a nebo v blogové sekci Próza.

0 0
možnosti
DT

:-) Nádherné. V každém odstavci jsem smíchy lapala po dechu. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Honzo! Vy zvíře!

1 0
možnosti
Foto

Já vím, co Vy jste! Vy jste koumes! R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Já bych to spíše tipnul na ŠŠ. Z poloviny potawatomský šaman a z poloviny hradecký šovinista.

Ale slovo "koumes" nemá chybu. Docela jsem se nachechtal. Ani tak bohatý jazyk jako angličtina pro něj nemá odpovídající ekvivalent (další takové slovo je "pohoda").

1 0
možnosti
Foto

Pěkně napsáno. Přečetl jsem si sice jen začátek Tvé pohádky. V NL je nádherné počasí, škoda sedět u počítače. Zbytek článku si tedy dočtu až za dlouhých zimních večerů. :-)

1 0
možnosti
Foto

To je správné řešení. Jen bude třeba ho zobecnit. Těch pohádek ještě pár bude, tak se nelekni.

Já je napsal už někdy v roce 1992, vlastně to byla moje prvotina (když nepočítám různé gymnaziální verše). Jenže tenkrát jsem je napsal na nějakém počítači bez diakritiky a až letos jsem objevil stránku která diakritizuje

http://nlp.fi.muni.cz/cz_accent/index.php

tak jsem si řekl, že těm starým pohádkám konečně ušiju nabodeníčkový kožich.

1 0
možnosti

K tomu se dá říct jen: to snad není možné.:-). Od smíchu nevidím. Toto by se mělo číst povinně dětem - pro výstrahu! To je rudý horor, kam se hrabou Grimmové.:-). P.s. pachatel se usvědčí - vzal jste, co jste mohl pobrat.:-)))))

5 0
možnosti
Foto

Víte,co mě někdy štve? Že tak dobří blogeři, jakým je napříkad pan Řeháček, budou mít většinou karmu nízkou, protože pro některé je moc náročné to číst, raději okarmují jednoduché naštvané výkřiky o shnilém ovoci v Tescu, protože tomu rozumí všichni:-/ A kór, když jim to naservírují do Výběru. Se divím, že mě to ještě po třech letech vytáčí:-)

5 0
možnosti
Foto

;-D;-DUž se tady asi deset minut chechtám..až teď jsem schopná napsat do diskuseR^R^

2 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize - 26.6

Medková leptá při vyučování pupenec kyselinou a odvádí tak pozornost žáků od výkladu :-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.