Diskuse

O Sněhurce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

R^;-D Krásné, stejně jako všechny ostatní. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu i za vlídná slova. :-)

0 0
možnosti
FF

;-DR^..tak jsem to dočetl,...no, řeknu vám hlavu mám jak věrtel, neb je v této pohádce spousty úkazů o kterých jsem měl doteď jiné představy, např sem si vždycky myslel, že být zabouchnutý do ledničky je tak trochu podobný, jako být zabouchnutý do baby, pak také přemýšlím, kde se vzala tu se vzala na půdě u trpasliku rakev velikosti Sněhurky a ještě ke všemu skleněná...zní mi to totiž tak trošku jako pohádka.

1 0
možnosti
Foto

Františku, už před cca 40 lety vyprávěl svou verzi této pohádky Ivan Mládek a ten zmínil, že trpaslíci měli skleněnou rakev pro všechny případy připravenou, kdyby k nim náhodou zabloudila nějaká ta Sněhurka.

2 0
možnosti
FF

;-Djen jsem začal číst, už jsem narazil na problém...jak ten Šmudla jeden šmudlovatej přišel na to, že v jeho postýlečce spí potvůrka se sedmi dírkami..tak buďto spala Sněhurka nahaťounká a nepřikryťounká...a nebo se Šmudla děsně šmudlil.

No nic, jdu pokračovat...

5 0
možnosti

La esperienza molto buena! :-))))

2 0
možnosti

safra překlep....buona! :-(

2 0
možnosti
Foto

Kolik těch pohádek bude celkem?:))

3 0
možnosti
FF

Záleží na tom, jestli půjdeme pod čáru...;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.