Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Asi mám nějak rozhozené hormony, jste mne dostal!

1 0
možnosti
Foto

V tomhle jsem nevinně. Já ten scénář jenom přeložil. :-)

1 0
možnosti
Foto

Nejen! Postavil jste se k tomu (mám na mysli nejen film samotný) tak nějak chlapsky, po synovsku, bez zbytečných gest - přesto s patřičnou silou! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Však synus cosynus - to je moje... :-)

2 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 20. října 2014

Koutková vystavuje svá tanga na odiv, čímž v hodině analytické geometrie nezdravě konkuruje goniometrickým funkcím.

2 0
možnosti
Foto

Jaképak na odiv??? Pečlivě je ukrývám pod kraťasy!

2 0
možnosti
Foto

Dobrý námět na minipovídku. R^

(Tajemný hrad v Kraťasech)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.